Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Efektivní komunikace v obchodním vztahu
Komu je kurz určen: pracovníci v oblasti prodeje a poskytování služeb
Cíl a přínos: Zdokonalit si komunikační a vztahové dovednosti. Posílit schopnost opravdu účinně využívat všech relevantních prostředků komunikace k efektivnímu srozumitelnému informování a ovlivňování postojů klientů.
Obsah: * Jaké máme prostředky k ovlivňování postojů druhých * Emoční inteligence - módní pojem nebo základ úspěchu ve vztazích * Jak opravdu naslouchat a zpracovávat informace, radosti a úskalí dnešních informačních lavin * Co znamenají a k čemu lze využít rozdílné styly vyjadřování * Proč kvalitní rozhovor dělají otázky a kdy, jaké využívat * Techniky přijímání a překonávání odlišných postojů