Vyjednávání

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    406253

Popis kurzu na míru Vyjednávání

Vyjednávání již dávno není výsadou zahraniční politiky. I typický prodejní rozhovor se může v mnoha případech stát spíše vyjednáváním než prodejem.

Pochopení principu vyjednávání, vedení tohoto specifického typu rozhovoru se může stát vynikajícím doplňkem běžných prodejních technik. Může vést k cíli všude tam, kde se do popředí dostávají potřeby individuálního zákazníka či klienta.

Nezbytností je ovšem pro všechny, kdo při své každodenní práci musí hledat kompromisy mezi zájmy firmy a někdy zdánlivě rozporuplnými zájmy klientů. U všech pracovníků jednajících s osobami na rozhodujících pozicích je suverénní zvládnutí techniky vyjednávání nutnou samozřejmostí.

(Na tento trénink navazuje kurz TYPOLOGIE ZÁKAZNÍKŮ)
Charakter kurzu:

2 denní interaktivní kurz s praktickým nácvikem; individuální koučování za použití videozáznamu

maximální počet účastníků: 8

cena zahrnuje: vlastní trénink, tištěné materiály, videokazetu a certifikát pro každého účastníka


Pro koho:

všichni, kdo jednají s osobami klíčovými v procesech rozhodujících o prodeji; vedoucí pracovníci a ředitelé firem; manažeři prodeje na všech úrovních; manažeři klíčových zákazníků (Key Account Managers); marketingoví manažeři, manažeři přípravků; obchodní zástupci s minimálně dvouletou praxí; pracovníci PA a PR oddělení a agentur
Cíl:

* pochopení rozdílu mezi základním prodejním rozhovorem a vyjednáváním
* pochopení základní struktury úspěšného vyjednávání
* rozšíření spektra komunikačních technik
* suverénní zvládnutí přípravy na vyjednávání
* osvojení procesu přípravy a následných akcí v případě selhání vyjednávání

Osnova:

* co je vyjednávání
* zjišťování pozice partnera včetně nácviku rozhovoru
* vytváření alternativ (skupinové cvičení)
* výběr řešení
* komunikace při vyjednávání a její praktický nácvik s videozáznamem
* přizpůsobení vyjednávání různým zákazníkům
* co když vyjednávání selže