Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Účast na veletrzích bývá zvlášť u zavedených a pravidelných akcí velkou událostí a neméně velkou investicí. Zároveň je příležitostí oslovit nezvykle velké množství potenciálních zákazníků. Na rozdíl od inzerce se navíc jedná o zákazníky, kteří o danou problematiku mají zájem.
Aby se velká investice spojená s účastí na veletrhu co nejrychleji vrátila, k tomu je nutné uvědomit si rozdíly mezi klasickým prodejem a zásadami prodeje a prezentace na stánku. Rozdíly nespočívají jen v tom, že je na prodejní rozhovor méně času. Je nutné rozlišit potenciálního klíčového zákazníka od sběratele propagačních předmětů. Je třeba se snažit, aby si mezi stovkami stánků a stovkami prodejců vybral a zapamatoval právě vaši firmu.
(Na tento trénink navazují kurzy EFEKTIVNÍ PRODEJNÍ KOMUNIKACE II, SKUPINOVÉ DISKUSE, PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI a IMAGE)
Charakter kurzu:
2 denní interaktivní kurz, individuální koučování za použití videozáznamu
doporučený počet účastníků: 8
cena zahrnuje: individuální pozvánku na trénink, vlastní trénink, tištěné materiály, certifikát pro každého účastníka, osobní konzultaci s vedením firmy o přizpůsobení kurzu aktuální prodejní strategii , písemné shrnutí základních tezí a jejich rozeslání absolventům 3-4 týdny po skončení jako základ pro follow-up, vypracování závěrečné zprávy se shrnutím zpětné vazby a doporučením do budoucna
Pro koho:
obchodní zástupci účastnící se veletrhů (minimálním předpokladem je předchozí absolvování kurzu ZÁKLADY PRODEJNÍHO ROZHOVORU a alespoň šestiměsíční praxe), manažeři první linie, pracovníci firmy zodpovědní za provoz stánku na veletrhu, pracovníci PR agentur a reklamních agentur zajišťujících veletržní stánky, včetně personálu stánků
Cíl:
* strategie pro účast na veletrhu - vytýepce * zvládnutí komplexní přípravy na veletrh (umístění stánku, výběr materiálů, briefing účastníků) * pochopení a zvládnutí rozdílů mezi základním prodejním rozhovorem a jeho zkrácenou verzí * nácvik prodejního rozhovoru pro skupiny zákazníků * pochopení významu kupních signálů, jejich rozpoznání a využití * následná činnost po veletrhu
Osnova:
* cíle účasti na veletrhu * kam a jaký stánek umístit * co umístit na stánek * jak se odlišit od konkurence * jak upoutat pozornost potenciálních zákazníků * zkrácený prodejní rozhovor * vedení prodejního rozhovoru se skupinou zákazníků * práce na stánku - praktický nácvik s využitím videozáznamu * identifikace potenciálních klientů * získání a využití kontaktů z veletrhu * následná činnost po veletrhu