Účast na veletrhu

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    406250

Popis kurzu na míru Účast na veletrhu

Účast na veletrzích bývá zvlášť u zavedených a pravidelných akcí velkou událostí a neméně velkou investicí. Zároveň je příležitostí oslovit nezvykle velké množství potenciálních zákazníků. Na rozdíl od inzerce se navíc jedná o zákazníky, kteří o danou problematiku mají zájem.

Aby se velká investice spojená s účastí na veletrhu co nejrychleji vrátila, k tomu je nutné uvědomit si rozdíly mezi klasickým prodejem a zásadami prodeje a prezentace na stánku. Rozdíly nespočívají jen v tom, že je na prodejní rozhovor méně času. Je nutné rozlišit potenciálního klíčového zákazníka od sběratele propagačních předmětů. Je třeba se snažit, aby si mezi stovkami stánků a stovkami prodejců vybral a zapamatoval právě vaši firmu.

(Na tento trénink navazují kurzy EFEKTIVNÍ PRODEJNÍ KOMUNIKACE II, SKUPINOVÉ DISKUSE, PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI a IMAGE)

Charakter kurzu:

2 denní interaktivní kurz, individuální koučování za použití videozáznamu

doporučený počet účastníků: 8

cena zahrnuje: individuální pozvánku na trénink, vlastní trénink, tištěné materiály, certifikát pro každého účastníka, osobní konzultaci s vedením firmy o přizpůsobení kurzu aktuální prodejní strategii , písemné shrnutí základních tezí a jejich rozeslání absolventům 3-4 týdny po skončení jako základ pro follow-up, vypracování závěrečné zprávy se shrnutím zpětné vazby a doporučením do budoucna

Pro koho:

obchodní zástupci účastnící se veletrhů (minimálním předpokladem je předchozí absolvování kurzu ZÁKLADY PRODEJNÍHO ROZHOVORU a alespoň šestiměsíční praxe), manažeři první linie, pracovníci firmy zodpovědní za provoz stánku na veletrhu, pracovníci PR agentur a reklamních agentur zajišťujících veletržní stánky, včetně personálu stánků

Cíl:

*
strategie pro účast na veletrhu - vytýepce
*
zvládnutí komplexní přípravy na veletrh (umístění stánku, výběr materiálů, briefing účastníků)
*
pochopení a zvládnutí rozdílů mezi základním prodejním rozhovorem a jeho zkrácenou verzí
*
nácvik prodejního rozhovoru pro skupiny zákazníků
*
pochopení významu kupních signálů, jejich rozpoznání a využití
*
následná činnost po veletrhu


Osnova:

*
cíle účasti na veletrhu
*
kam a jaký stánek umístit
*
co umístit na stánek
*
jak se odlišit od konkurence
*
jak upoutat pozornost potenciálních zákazníků
*
zkrácený prodejní rozhovor
*
vedení prodejního rozhovoru se skupinou zákazníků
*
práce na stánku - praktický nácvik s využitím videozáznamu
*
identifikace potenciálních klientů
*
získání a využití kontaktů z veletrhu
*
následná činnost po veletrhu