Typologie podřízených

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    406248

Popis kurzu na míru Typologie podřízených

Každý podřízený je samostatná osobnost vyžadující specifický přístup. Nejen podle vlastního komunikačního typu, ale také podle stádia profesionálního vývoje, kvality a délky zkušeností, úrovně motivace. Individualizace přístupu k jednotlivým podřízeným v souladu s jejich osobnostním profilem zvyšuje efektivitu vzájemné komunikace. Zároveň musí manažer k jednotlivým členům týmu přistupovat spravedlivě. Jak to tedy skloubit?

K tomu je potřebná znalost vlastního profilu osobnosti a převažujícího manažerského stylu.

Vytříbení komunikačního stylu bez znalostí a patřičné zkušenosti s výběrem a použitím základních manažerských technik (delegování, zpětná vazba, coaching, counselling), dynamiky týmů, motivačních nástrojů a pochopení vlastní role v rámci prodejní organizace nemusí přinést žádaný výsledek.

Z těchto důvodů doporučujeme tento trénink absolvovat jako doplňkový kurz po absolvování kurzů Management v praxi - část I., Management v praxi - část II. a Management v praxi - část III.


Charakter kurzu:

otevřený 2 denní interaktivní kurz s praktickým nácvikem s použitím psychologických testů

maximální počet účastníků: 10

cena zahrnuje: vlastní trénink, tištěné materiály včetně případových studií, videokazetu a certifikát pro každého účastníka

Pro koho:

manažeři všech úrovní

Cíl:

* pochopit vliv modelu chování na proces vedení lidí a jeho výsledek
* určit a pochopit vlastní základní model chování
* pochopit interakce mezi různými typy osobností
* vybavit absolventy tréninku nástroji pro přípravu obtížných rozhovorů


Osnova:

* interakce mezi osobnostmi
* srážka typů
* základní modely chování, přehled možných přístupů
* přehled typů v historii
* testujeme podřízeného
* určení vlastního profilu (test)
* definice typů, rozdíly, interakce
* proč se jednotlivé typy chovají tak, jak se chovají
* co se od nich dá čekat v práci
* proč jsou "obtížní" podřízení obtížní
* jak na ně?
* příprava rozhovoru (skupinové cvičení)
* nácvik rozhovoru s obtížným podřízeným
* vyhodnocení přístupu k jednotlivým členům týmu
* plán pro další rozvoj