Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Sales management v souvislostech
První manažerskou pozicí bývá nejčastěji pozice sales manažera. Právě na této úrovni se odehrává to nejdůležitější. Právě zde se rozhoduje o úspěšnosti prodejní organizace, o realizaci marketingových kampaní, o vytváření té správné image celé firmy.
Jedná se o jednu z nejdůležitějších pozic ve firmě. Přitom ji vykonávají často málo zkušení manažeři a většinu času tráví mimo kancelář.
Seznámit se důkladněji s charakterem pozice, významem sales managementu pro chod celé prodejní organizace, to je velmi užitečné nejen pro adepty na budoucí posty sales manažerů, ale pro všechny pracovníky firmy, kteří přímo či nepřímo s manažery první linie spolupracují.
(Na tento trénink navazují specializované manažerské kurzy, např. Management v praxi - část I., Management v praxi - část II., Management v praxi - část III., VEDENÍ TERITORIA aj.) Charakter kurzu:
2 denní interaktivní kurz s řešením případových studií
maximální počet účastníků: 10
cena zahrnuje: vlastní trénink, tištěné materiály, vč. případových studií, certifikát pro každého účastníka Pro koho:
pracovníci marketingových oddělení (manažeři produktů), pracovníci medicínských oddělení
zkušení reprezentanti s víceletou praxí s předpokládaným postupem na pozici v liniovém managementu Cíl:
* pochopit pozici sales manažera, resp. area sales manažera ve struktuře a fungování firmy * seznámit se s nejčastějšími výzvami v práci sales manažera * seznámit se s modelem rozhodování * seznámit se s principy práce s více prodejními teritorii
Osnova:
* co dělá sales manažer? * pozice sales manažera uvnitř firmy a její význam * nový manažer - mezi mnoha kameny * základní model rozhodování * delegování a zpětná vazba - základní nástroje manažera * nejčastější výzvy nového manažera * je prodej ve farmaceutickém průmyslu jiný? * prodej jednotlivým zákazníkům a prodej v teritoriu * koordinace práce v teritoriích * práce s databází zákazníků