Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Průzkumy trhu ve farmaceutickém průmyslu
I v době globálních strategií, vlivu nových technologií a nejnovějších poznatků v marketingu zůstává kvalita lokálního uvedení strategie do života na každém jednotlivém trhu zcela rozhodujícím prvkem pro úspěch či neúspěch i toho nejrafinovanějšího marketingového záměru. To lze bez kvalitně provedeného a zasvěceně interpretovaného průzkumu trhu očekávat jen sotva.
Průzkum trhu ve farmaceutickém průmyslu je navíc oblastí v mnoha ohledech specifickou. Abychom jmenovali jenom některé - rozdělení zákazníka - lékaře a konečného spotřebitele - pacienta, státní vstupy a legislativní omezení, obtížné rozlišování motivací a záměrů od skutečného jednání v rozhodovacím procesu.
To nejdůležitější zůstává ve farmaceutickém průmyslu shodné se všemi ostatními oblastmi obchodu. Bez průzkumu trhu je i ta nejpromyšlenější marketingová kampaň střelbou naslepo.
(Na tento trénink navazují kurzy PRÁCE S MÉDII VE FARMACEUTICKÉM PRŮMYSLU-INZERCE, P.R. VE FARMACEUTICKÉM PRŮMYSLU, LAUNCH-PRELAUNCH PRODUKTU)
Charakter kurzu:
otevřený 2 denní interaktivní kurz s řešením případové studie, individuální koučování s účastí odborníků na průzkumy trhu
maximální počet účastníků: 10
cena zahrnuje:individuální pozvánku na trénink, vlastní trénink, tištěné materiály, certifikát pro každého účastníka, osobní konzultaci s vedením firmy o přizpůsobení kurzu aktuální prodejní strategii , písemné shrnutí základních tezí a jejich rozeslání absolventům 3-4 týdny po skončení jako základ pro follow-up, vypracování závěrečné zprávy se shrnutím zpětné vazby a doporučením do budoucna
Pro koho:
manažeři produktů, marketingoví manažeři, pracovníci marketingových oddělení zadávající průzkumy trhu či pracující s jejich výsledky
Cíl:
* pochopení cíle průzkumu trhu * ozřejmení limitací průzkumu trhu * pochopení specifik průzkumu trhu ve farmaceutickém marketingu * získání přehledu metodologie * zvládnutí výběru a briefingu agentury provádějící průzkum * zvládnutí práce se závěrečnou zprávou
Osnova:
* co je průzkum trhu a k čemu je dobrý * kvantitativní a kvalitativní metody průzkumy trhu * ad hoc průzkumy a standardizované dotazníky * specifika průzkumů trhu ve farmaceutickém průmyslu * práce s agenturou - jak agenturu vybírat * vytváření briefu I (význam, vztah k marketingové strategii, plánu a kampani) * vytváření briefu II (případová studie a praktický nácvik) * práce s dotazníkem I (typy otázek a kvantifikátorů) * práce s dotazníkem II (případová studie) * závěrečná zpráva I (obsah a forma) * závěrečná zpráva II (případová studie) * jaké závěry lze a nelze ze zprávy vyčíst