Práce s médii ve farmaceutickém průmyslu - Inzerce
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Práce s médii ve farmaceutickém průmyslu - Inzerce
Inzerce ve farmaceutickém průmyslu podléhá řadě legislativních omezení a další omezení vycházejí z mezinárodního etického kodexu farmaceutických firem. To by jistě nemělo znamenat, že inzeráty na léky budou bezzubé, neschopné upoutat potenciálního zákazníka a předat základní prodejní sdělení.
Je pravda, že se tento zdánlivý rozpor nedaří vždy vyřešit. Skloubení se zbytkem marketingového mixu bývá právě ve farmaceutickém průmyslu nejasné. Reklamní agentury pak mívají s regulovaným trhem a specifickým, odborně zdatným konzumentem inzerce jen malé zkušenosti.
Z této spletité situace existuje jen jediná úspěšná cesta. Nezkušenost reklamních agentur musí nahradit o to pečlivější příprava a jasný záměr zadavatele. Jinak se může stát, že vysoké náklady spojené s reklamní kampaní se firmě nevrátí.
(Na tento trénink navazují kurzy PRŮZKUMY TRHU VE FARMACEUTICKÉM PRŮMYSLU, P.R. VE FARMACEUTICKÉM PRŮMYSLU A LAUNCH - PRELAUNCH PRODUKTU)
Charakter kurzu:
otevřený 2 denní interaktivní kurz s praktickým nácvikem, individuální koučování s účastí odborníků z reklamních medií
maximální počet účastníků: 10
cena zahrnuje: individuální pozvánku na trénink, vlastní trénink, tištěné materiály, certifikát pro každého účastníka, osobní konzultaci s vedením firmy o přizpůsobení kurzu aktuální prodejní strategii , písemné shrnutí základních tezí a jejich rozeslání absolventům 3-4 týdny po skončení jako základ pro follow-up, vypracování závěrečné zprávy se shrnutím zpětné vazby a doporučením do budoucna
* pochopení požadavků na účinnou inzerci * seznámení s legislativními omezeními pro inzerci ve farmaceutickém průmyslu a významu pro praxi * zvládnutí zásad výběru kvalitní agentury * osvojení zásad při výběru vhodných médií * rozdílný rozpočet u jednotlivých médií * zvládnutí zapojení inzerce do marketingového mixu a koordinace se zbytkem kampaně * seznámení se zásadami měření účinnosti inzerce a návratnosti investice
Osnova:
* dobrý inzerát a špatný inzerát * globální branding, globální strategie a lokální agentury * "in-house" tvorba inzerce * výběr agentury (praktický nácvik) * brief inzertní kampaně (případová studie) * kde, kdy, kolik a za kolik inzerovat (případová studie) * inzerát jako součást firemní image * začlenění inzerce do marketingového mixu * jak se dá dopad inzerce změřit