Práce s médii ve farmaceutickém průmyslu - Inzerce

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    406240

Popis kurzu na míru Práce s médii ve farmaceutickém průmyslu - Inzerce

Inzerce ve farmaceutickém průmyslu podléhá řadě legislativních omezení a další omezení vycházejí z mezinárodního etického kodexu farmaceutických firem. To by jistě nemělo znamenat, že inzeráty na léky budou bezzubé, neschopné upoutat potenciálního zákazníka a předat základní prodejní sdělení.

Je pravda, že se tento zdánlivý rozpor nedaří vždy vyřešit. Skloubení se zbytkem marketingového mixu bývá právě ve farmaceutickém průmyslu nejasné. Reklamní agentury pak mívají s regulovaným trhem a specifickým, odborně zdatným konzumentem inzerce jen malé zkušenosti.

Z této spletité situace existuje jen jediná úspěšná cesta. Nezkušenost reklamních agentur musí nahradit o to pečlivější příprava a jasný záměr zadavatele. Jinak se může stát, že vysoké náklady spojené s reklamní kampaní se firmě nevrátí.

(Na tento trénink navazují kurzy PRŮZKUMY TRHU VE FARMACEUTICKÉM PRŮMYSLU, P.R. VE FARMACEUTICKÉM PRŮMYSLU A LAUNCH - PRELAUNCH PRODUKTU)

Charakter kurzu:

otevřený 2 denní interaktivní kurz s praktickým nácvikem, individuální koučování s účastí odborníků z reklamních medií

maximální počet účastníků: 10

cena zahrnuje: individuální pozvánku na trénink, vlastní trénink, tištěné materiály, certifikát pro každého účastníka, osobní konzultaci s vedením firmy o přizpůsobení kurzu aktuální prodejní strategii , písemné shrnutí základních tezí a jejich rozeslání absolventům 3-4 týdny po skončení jako základ pro follow-up, vypracování závěrečné zprávy se shrnutím zpětné vazby a doporučením do budoucna

Pro koho:

manažeři přípravků, marketingové asistentky/asistenti, manažeři propagace, marketingoví manažeři

Cíl:

*
pochopení požadavků na účinnou inzerci
*
seznámení s legislativními omezeními pro inzerci ve farmaceutickém průmyslu a významu pro praxi
*
zvládnutí zásad výběru kvalitní agentury
*
osvojení zásad při výběru vhodných médií
*
rozdílný rozpočet u jednotlivých médií
*
zvládnutí zapojení inzerce do marketingového mixu a koordinace se zbytkem kampaně
*
seznámení se zásadami měření účinnosti inzerce a návratnosti investice


Osnova:

*
dobrý inzerát a špatný inzerát
*
globální branding, globální strategie a lokální agentury
*
"in-house" tvorba inzerce
*
výběr agentury (praktický nácvik)
*
brief inzertní kampaně (případová studie)
*
kde, kdy, kolik a za kolik inzerovat (případová studie)
*
inzerát jako součást firemní image
*
začlenění inzerce do marketingového mixu
*
jak se dá dopad inzerce změřit