Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru Měli byste svoje lidi víc motivovat. Kolikrát tohle slýchají vedoucí pracovníci na nejrůznějších úrovních a v nejrůznějších situacích. A mohou to být i pracovníci bez přímé zodpovědnosti za rozvoj lidských zdrojů - třeba manažeři produktů. Ovšem kdo z komentujících vám zároveň dokáže poradit, jak to udělat?
Nejprve je dobré pochopit, co vlastně motivace je a co motivace není, co za motivací jedince a kolektivu vlastně stojí. Stejně užitečné je zamyslet se nad tím, kdo je vlastně za motivaci zodpovědný.
Když si uvědomíte všechny souvislosti a principy, zůstává pak druhá část otázky - jak to udělat?
Ve dvou dnech můžete získat trochu potřebné teorie, hodně praktických závěrů, vyvrácení některých mýtů motivace a také konkrétní návody, jak na to.
Charakter kurzu:
2 denní interaktivní kurz s řešením případových studií a praktickým nácvikem
maximální počet účastníků: 8
cena zahrnuje: pozvánka, vlastní trénink, tištěné materiály a certifikát pro každého účastníka
Pro koho:
každý, pro koho je důležité motivovat (linioví manažeři, manažeři produktů, trenéři)
Cíl:
* pochopit základy teorie motivace (faktory motivace, Maslow, Herzberg, Henderson aj.)
* pochopit důsledky teoretických základů pro manažerskou praxi
* naučit se hledat nemonetární formy motivace
* poskytnout praktické návody k motivaci jednotlivců a skupiny
Osnova:
* Základní pojmy - motivace, loajalita, faktory motivace
* Vlastní motivační faktory, úrovně motivace
* Motivace, demotivace, motivační "hygiena"
* Úloha a zodpovědnost manažera v procesu motivace; význam sebemotivace
* Motivace a manažerské techniky
* Možnosti motivace ve firmě - bonusová schémata, finanční a nefinanční odměny
* Motivace jednotlivce vs motivace skupiny - rozdíly
* Jak najdeme motivační faktory svých podřízených?
* Jak motivovat svoje podřízené?