Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru Kvalitní marketing je jednou ze základních podmínek úspěchu moderní firmy.
Pro spolupráci mezi jednotlivými odděleními firmy nedojde ani na komunikaci o tom, co je to kvalitní marketing, protože všem zúčastněným není tak docela jasné, co se skrývá pod samotným pojmem marketing.
Vytvoření dobré představy o charakteru práce marketingového oddělení je bezesporu nutné pro pracovníky, u nichž se do budoucna počítá s rozvojem kariéry právě směrem k marketingovému managementu.
Ovšem marketingové aktivity firmy jsou závislé na kvalitní součinnosti celé organizace. Je proto více než žádoucí, aby všichni zúčastnění chápali pod různými termíny totéž, ať už mezi sebou hovoří pracovníci marketingového oddělení navzájem, či se jedná o koordinaci mezi marketingovým oddělením a oddělením prodejním či medicínským.
Náš program vysvětluje základní pojmy práce marketingu na srozumitelných případových studiích z oblasti farmaceutického průmyslu i rychloobrátkového zboží.
(Na tento trénink navazují kurzy specializované tréninky pro pracovníky marketingu, např. PRŮZKUMY TRHU, PRÁCE S MÉDII, LAUNCH A PRE-LAUNCH VÝROBKU aj.)
Charakter kurzu:
2 denní interaktivní kurz s řešením případových studií
maximální počet účastníků: 10
cena zahrnuje: pozvánku, vlastní trénink, tištěné materiály včetně případových studií, certifikát pro každého účastníka
Pro koho:
noví pracovníci marketingového oddělení (manažeři produktu, manažeři propagace, marketingové asistentky)
pracovníci jiných oddělení spolupracující pravidelně s oddělením marketingu (sales manažeři, pracovníci medicínského oddělení, event. i pracovníci finančního oddělení)
pracovníci s možností budoucího profesního rozvoje v marketingu (např. reprezentanti s víceletou zkušeností)
Cíl:
* pochopit význam marketingu pro rozvoj firmy
* pochopit pozici a struktur práce marketingového oddělení
* osvojit si a sjednotit význam základních pojmů v marketingu (marketingová strategie a taktika, positioning, marketingový mix, segmentace trhu, targeting, branding, direct marketing atp.)
* význam a struktura marketingového plánu
Osnova:
* co je to marketing?
* marketing v praxi - základní pojmy
* marketingová strategie
* positioning
* marketingová taktika
* marketingový mix
* marketingová komunikace
* segmentace trhu
* targeting
* brand(ing)
* direct marketing
* životní cyklus výrobku (přípravku)
* customer relationship management
* PR
* je farmaceutický průmysl jiný?
* legislativní a etická omezení
* co to je marketingový plán
* marketingový plán jako živý návod k použití
* spolupráce marketingového oddělení a ostatních