Management v praxi - část I.

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    406234

Popis kurzu na míru Management v praxi - část I.

Ať už manažer vzejde z řad vlastního týmu, nebo přichází zvenčí, vždycky stojí před podobnými výzvami a problémy. Přechod do manažerské pozice znamená skutečný zlom. Konkrétních, měřitelných výsledků lze dosáhnout jedině nepřímo, prostřednictvím práce jednotlivých členů týmu, a to je něco diametrálně odlišného od dosavadních zkušeností. Manažer se navíc může cítit jako mezi dvěma mlýnskými kameny. Skloubit zdánlivě protichůdné požadavky členů týmu a nadřízených není jednoduché.

Důležitou pomocí je pochopení role manažera uvnitř organizace a suverénní zvládnutí základních manažerských technik. Nejvýhodnější je spojit obojí při řešení typických situací, s nimiž se nový manažer v praxi setkává. Kromě praktických znalostí získá i potřebnou sebedůvěru.

(Na tento trénink navazují další části MANAGEMENT V PRAXI - ČÁST II., ČÁST III. a kurz TYPOLOGIE PODŘÍZENÝCH)

Charakter kurzu:

otevřený 3 denní interaktivní kurz s praktickým nácvikem s použitím videozáznamu a řešením případových studií, individuální koučování

maximální počet účastníků: 8

cena zahrnuje: vlastní trénink, tištěné materiály včetně případových studií, videokazetu a certifikát pro každého účastníka

Pro koho:

noví manažeři, zejména manažeři první linie (nejlépe během prvního roku od nástupu do funkce)

Cíl:

*
pochopení úlohy manažera v rámci týmu a celé organizace
*
shrnutí očekávání nadřízených a podřízených
*
seznámení s nejčastějšími novými situacemi a možnostmi řešení
* položení základů různých metod motivace týmu
*
praktické osvojení správného delegování úkolu
*
praktické osvojení podávání zpětné vazby
*
nácvik řešení kritických situací (nespolupracující podřízený)


Osnova:

*
nový manažer - mezi dvěma kameny
*
očekávání nadřízených, podřízených a kolegů
*
jak všechna očekávání skloubit
*
musím umět všechno lépe?
*
efektivní delegování je skutečný základ práce manažera
*
zbude mi čas na vlastní práci?
*
co delegovat nelze
*
zpětná vazba - základní metoda efektivního rozvoje týmu
*
nespolupracující podřízený - řešení kritických situací
*
tým se mění a vyvíjí