Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Ať už manažer vzejde z řad vlastního týmu, nebo přichází zvenčí, vždycky stojí před podobnými výzvami a problémy. Přechod do manažerské pozice znamená skutečný zlom. Konkrétních, měřitelných výsledků lze dosáhnout jedině nepřímo, prostřednictvím práce jednotlivých členů týmu, a to je něco diametrálně odlišného od dosavadních zkušeností. Manažer se navíc může cítit jako mezi dvěma mlýnskými kameny. Skloubit zdánlivě protichůdné požadavky členů týmu a nadřízených není jednoduché.
Důležitou pomocí je pochopení role manažera uvnitř organizace a suverénní zvládnutí základních manažerských technik. Nejvýhodnější je spojit obojí při řešení typických situací, s nimiž se nový manažer v praxi setkává. Kromě praktických znalostí získá i potřebnou sebedůvěru.
(Na tento trénink navazují další části MANAGEMENT V PRAXI - ČÁST II., ČÁST III. a kurz TYPOLOGIE PODŘÍZENÝCH)
Charakter kurzu:
otevřený 3 denní interaktivní kurz s praktickým nácvikem s použitím videozáznamu a řešením případových studií, individuální koučování
maximální počet účastníků: 8
cena zahrnuje: vlastní trénink, tištěné materiály včetně případových studií, videokazetu a certifikát pro každého účastníka
Pro koho:
noví manažeři, zejména manažeři první linie (nejlépe během prvního roku od nástupu do funkce)
Cíl:
* pochopení úlohy manažera v rámci týmu a celé organizace * shrnutí očekávání nadřízených a podřízených * seznámení s nejčastějšími novými situacemi a možnostmi řešení * položení základů různých metod motivace týmu * praktické osvojení správného delegování úkolu * praktické osvojení podávání zpětné vazby * nácvik řešení kritických situací (nespolupracující podřízený)
Osnova:
* nový manažer - mezi dvěma kameny * očekávání nadřízených, podřízených a kolegů * jak všechna očekávání skloubit * musím umět všechno lépe? * efektivní delegování je skutečný základ práce manažera * zbude mi čas na vlastní práci? * co delegovat nelze * zpětná vazba - základní metoda efektivního rozvoje týmu * nespolupracující podřízený - řešení kritických situací * tým se mění a vyvíjí