Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Cíle, metody a organizace platí obdobné jako u tématu "vedení týmu". I tento kurz lze modifikovat podle potřeb skupiny.
Nabízíme jej také jednou ročně jako otevřený kurz.
OBSAH : Interní a externí klient Naši konkurenti Užívané metody prodeje - účinnější metody prodeje Základy úspěšné komunikace Důvěryhodná image Kladení otázek jako klíčová metoda komunikace s klientem Pozitivně působící slova Psychologická struktura jednání - efektivnost Rozhovor Postup s otázkami Vztahové styly Efektivní argumentace Naslouchání - užitečnost, bariéry Osobnostní komunikační typy a jednání s nimi Konfliktní osobnosti a jednání s nimi Emoce a racionalita - jak pracovat na jejich vyváženosti Vztahy - základ pro udržení klientů a spolupráci Důvěra klíčový stav pro dobré vztahy Metody vyjednávání Styly vyjednávání Fáze vyjednávání Kroky prodeje Firma v názorech veřejnosti Obchod-stres-odolnost Charakter práce a nadměrný stres Asertivita Sebeprosazení - vazba na sebevědomí Komunikační ovzduší pracovní skupiny a jeho působení na klienta Jak se učit novým dovednostem