Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru Pojmy vedení a řízení a teorii a praxi - kterého stylu více využívám a jaké to má důsledky
Jak se z pracovní skupiny stává tým a co je třeba udělat, aby proces probíhal úspěšně
Způsobilost a vhodnost pracovníků týmu - jak vybírat lidi do týmu podle odbornosti a osobnostních předpokladů /týmové role podle Belbina/ a jak silných stránek lidí využívat
Efektivita týmu - společný cíl, společná vůle ho dosahovat, jasně vymezené odpovědnosti, respektované role, efektivní komunikace, důvěra a dobré vztahy
Osobnost vedoucího týmu - rozhodující kritérium orientace na výsledky, ochota přijmout komplexní odpovědnost, samostatné iniciativní jednání v zájmu profitu týmu, klientů, i jednotlivých členů týmu, soustředění na priority, výkonnost stavět na silných stránkách zaměstnanců, budovat důvěru, myslet pozitivně a vést lidi od soustředění na problémy k soustředění na příležitosti / vůdcovství/
Je vůdcovství věcí talentu nebo pilné práce ?
Umění kritizovat a umění uznat úspěch - poskytování průběžné a soustavné zpětné vazby
Umění delegovat - přidělit díl odpovědnosti a pravomoci, rozpoznat situaci zralou pro delegování, zachovat efektivní postup pro zajištění úspěšnosti delegování. Proč manažeři tak málo delegují ?
Umění ukládat úkoly - definovat úkol, instruovat, kontrolovat, vyhodnocovat
Umění budovat vztahy - důvěra, přirozenost, spravedlnost, plnění slibů sdílení emocí, nezneužívat moci
Umění rozhodovat a unést rizika - postup při rozhodování, firemní a týmová rizika v oblasti personální / stabilizace a rozvoj lidí /, komunikace, vymezení odpovědnosti, koordinace, výkonnosti.
Týmové benefity - endorfiny z výkonu a růstu, transparentní pravidla pro dosahování benefitů
Týmové pracovní porady - jak využívat potenciálu účastníků ke hledání optimálních řešení
Jak vést lidi k proaktivnímu vnímání potřeby změn
Manažerské koučování v týmové praxi - rozvoj lidí prostřednictvím objevování. Koučování a zvyšování výkonu.