Odpovědi na tyto a další otázky získáte právě na kurzu Jak zajistit vykonání práce.
Kurz „Jak zajistit vykonání práce“ obsahuje životně důležité informace o řízení. Praktická část se věnuje tomu, jak ve svém životě a v práci můžete tyto informace prakticky použít – jak udržet věci, lidi a jejich činnosti pod kontrolou.
Zvýšení schopnosti dosáhnout plnění administrativních činností a příkazů a dokončovat je. Absolvent má zlepšenou schopnost vést komunikaci a schopnost svou komunikací lidi okolo sebe řídit tak, aby od nich dostával úplně vykonanou práci bez toho, aby při tom byla kterákoliv strana rozladěná. Účastník umí pojmenovat, co chce, a umí i zajistit, aby zadání bylo splněno – dokáže svůj záměr přesunout na ostatní a nemusí jej víckrát opakovat a nebo práci udělat nakonec sám.
Majitelům firem, manažerům, obchodníkům, personalistům, přednášejícím, asistentům a komukoli, kdo potřebuje zajistit splnění úkolů ze strany svých spolupracovníků
5 dnů celodenního studia.
Průběh kurzu: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd
Než začnete studovat, je třeba úspěšně absolvovat kurz „Jak zlepšit své podnikání pomocí komunikace“.
Pro ještě větší užitek z kurzu a hlubší porozumění doporučujeme absolvovat „Komunikační kurz vyšší školy“