Odpovědi na tyto a další otázky získáte právě na semináři Emoce v prodeji.
Seminář Emoce v prodeji je o emocích obchodníka a emocích zákazníka. Je to chemie, která může působit jako přitahující síla a nebo jako síla odpuzující. V obchodě, a v životě dozajista také, uvítáme, když to bude síla přitahující.
Mnoho obchodníků přijde ke klientovi a aniž se rozhlédnou, začnou mluvit. Začnou vykládat o tom, s čím přichází. Obchodník prostě prezentuje to, co se naučil.
Po krátkém zopakování základních principů z Neuvěřitelného semináře o prodeji se naučíte ukáznit sami sebe jako obchodníka, abyste u obchodního partnera získali autoritu, respekt. Vylepšíte svou schopnost pružně a hladce znovu otevřít obchodní jednání, které bylo na mrtvém bodě. Naučíte se zákazníka odhadnout a zvolit správnou emocionální úroveň pro úspěšné obchodování.
Naučte se dostat obchod do emocionální oblasti tak, že zákazník ví, co potřebuje a že to potřebuje od vás!
Zkušeným prodejcům, manažerům prodejních týmů, klíčovým specialistům, kteří mohou přivést zákazníka ke koupi.
Účastníci se naučí nejen obchodním technikám, ale také schopnostem rozlišovat i velmi jemné detaily v průběhu obchodních rozhovorů, které často rozhodují o budoucím úspěchu celého jednání. Vybudování jistoty v prodeji, mít nástroje na zvládání námitek, zlepšit efektivitu v uzavírání obchodů. Absolvent semináře dokáže bez velké námahy vybudovat důvěru u zákazníka, úspěšně zvládnout jeho námitky, má schopnost příjemným způsobem jednat a uzavírat obchody a dokáže po obchodním jednání analyzovat, proč neprodal.
Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech. Teorie je kombinovaná s konkrétními tréninky a cvičeními, které si účastníci v průběhu semináře osobně vyzkoušejí.
Délka semináře: 2 dny
Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd
Tento seminář lze dodávat i interně, tj.přímo u klienta.