Odpovědi na tyto a další otázky získáte právě na semináři Vedení obchodního týmu.
Jako každá činnost i vedení obchodního týmu má svá přesná pravidla. Existují osvědčené metody a zákony, které nemusíte znovu objevovat, stačí jim jen porozumět a zavést je do praxe. Pokud máte ve firmě schopné prodejce, máte předpoklad k tomu být obchodně úspěšní. Pokud však máte ještě i schopného vedoucího prodeje, který dokáže své prodejce správně podchytit, motivovat a vést ke stabilním výkonům, váš úspěch je zaručen. Nemusíte mít hned tým hvězdných prodejců na to, abyste byli úspěšní. Potřebujete mít hvězdného vedoucího prodeje, který dokáže z vašich obchodníků vytěžit to nejlepší a vybudovat z nich vítězný tým.
Majitelům firem, manažerům prodejních týmů, vedoucím prodejen a všem lidem, kteří zodpovídají za zácvik a řízení obchodníků.
Absolvent semináře dokáže efektivně zorganizovat oddělení prodeje, umí přivést lidi k výkonům a má neustálý přehled nad jejich výsledky. V případě zhoršení výsledků dokáže situaci otočit správným směrem, pro své lidi je vzorem a oporou. Umí vytvořit tvořivou a příjemnou atmosféru a naplno využít potenciál svých lidí.
Seminář kombinuje výklad trenéra s diskuzí účastníků a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech. Trenér je vždy odborník a hlavně praktik z dané oblasti. Přednášenou teorii doplňuje mnoha příklady z vlastní praxe. Účastníci v rámci semináře vypracovávají praktická cvičení, aby si mohli ihned vyzkoušet, zda přednášená řešení jsou pro ně funkční.
Délka semináře: 1 den
Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd
Tento seminář lze dodávat i interně, tj.přímo u klienta.