Odpovědi na tyto a další otázky získáte právě na semináři Jak získat čas?
Blížící se deadliny, schránka plná e-mailů k vyřízení a do toho situace, která vyžaduje okamžité řešení. Je vám tento scénář až moc povědomý?
Podle průzkumů 84 % manažerů nemá potřebné metody na to, jak být pánem svého času. Jsou tedy nuceni zažívat situace, kdy jim ve firmě, v rodině nebo v jiné oblasti života „ujíždí“ vlak. Některé události se jednoduše dějí a oni mnohem spíše doufají v dobrý konec, než aby měli situaci pod kontrolou a sami určovali směr a tempo vývoje v oblastech, za které jsou zodpovědní. Není to tím, že by člověk nepracoval, nesnažil se naplno. Je velmi zapálený, má možná velké ambice, věnuje se práci zcela naplno, často na úkor sebe a své rodiny, a přesto všechno nestíhá.
Všem lidem, kteří cítí dlouhotrvající stres a nadměrnou pracovní zátěž. Klíčovým pracovníkům, kteří chtějí být v životě efektivnější.
Zjistěte, jak co nejefektivněji používat nejrůznější technologie a pomůcky na organizaci času, ať už je to mobil, počítač nebo obyčejný diář. Zorganizujte si práci efektivně a buďte produktivnější.
Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.
Délka semináře: 1 den
Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd
Tento seminář lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.