Úspěšnost vaší manažerské práce vyplývá z úspěšnosti rozhodnutí, která činíte. Je přímo úměrná množství a kvalitě informací, které máte k dispozici, stejně tak jako vašim znalostem a zkušenostem.
Manažerské simulace představují netradiční pojetí tréninku. Jsou založeny na principu praktické simulace reálného prostředí. Jste při nich vystaveni různým variantám situací, ve kterých musíte provést rychlá, a především správná rozhodnutí.
Co vám manažerské simulace přinesou?
Oblasti, o kterých jako účastník tréninku rozhodujete, zahrnují plánování výroby, obchodní a marketingové strategie, rozvoj lidských zdrojů, investice do výzkumu či možnosti financování. Úspěšnost zúčastněných týmů je hodnocena na základě obecně platných principů fungování tržního prostředí.
Struktura simulačního tréninku - obrázek zde
Jak simulační trénink probíhá?
Simulace je založena na konkurenčním boji mezi týmy, představujícími managementy fiktivních firem. Účastníci tréninku provádějí strategická rozhodnutí v oblasti nákupu, výroby, marketingu, financí, personalistiky a průzkumů trhu.
Tato rozhodnutí jsou okamžitě zpracována speciálně vytvořeným počítačovým programem. Rozhodnutí, resp. výsledky jednotlivých firem přímo ovlivňují postavení konkurenčních týmů.
Důležitou roli proto hraje správná volba strategie, porozumění tržnímu prostředí a konkurenčním firmám a v neposlední řadě i použití průzkumů trhu.