KNO Česko - Tréninky PODPORY PRODEJE A ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    395489

Popis kurzu na míru KNO Česko - Tréninky PODPORY PRODEJE A ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Při koncepční práci zaměřené na zvýšení produktivity práce může být trénink jedním z dílčích kroků. Při sestavování tréninkových programů vycházíme z analýzy tréninkových a rozvojových potřeb, kterou jste si buď provedli sami nebo vám s ní můžeme pomoci. Tento postup vám zajišťuje, že finální podoba obsahu i formy tréninku bude přesně odpovídat potřebám vašich zaměstnanců.

Uvádíme příklady dvoudenních tréninkových modulů na

PODPORU PRODEJE A ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

  • Vedení prodejního týmu
  • Management prodeje
  • Komunikace v profesionálním prodeji, komunikačně – prodejní standardy
  • Základní principy úspěšného prodeje
  • Psychologie prodeje – typologie zákazníka
  • Konzultativní techniky prodeje, zvládání námitek zákazníka
  • Zjišťování potřeb a prezentace produktů
  • Osobní komunikace se zákazníkem a základy asertivity
  • Vedení obchodních jednání a dosahování dohody s různými typy lidí
  • Vyjednávání s obchodními partnery
  • Vyjednávání pro nákupčí
  • Zvládání obtížných a konfliktních situací při jednání se zákazníkem
  • Normy služeb zákazníkům
  • Cena a jak ji prezentovat
  • Telefonické dovednosti
  • Zásady prodeje po telefonu
  • Telemarketing
  • Prodejní dovednosti pro prodejce a servisní techniky - automobilový průmysl
  • Prezentace na výstavách a veletrzích