Popis kurzu na míru Telefonní vychytávky pro pracovníky call center
Kurz lze realizovat prezenční či online formou.
Přirozenost při kladení otázek a zjišťování informací. Nepříjemný výslech vs. příjemný dialog
Jak nepůsobitjako robot s připravenými a nacvičenými frázemi.
Jak dát najevo naslouchání a zájem a projevit empatii a přitom příliš neprodlužovat telefonát. Práce s emocemi zákazníka
Slovo jako zbraň. Jsou slova a fráze, díky kterým působím více sebevědomě, jistě, přesvědčivě a naopak. Je dobré je znát a umět s nimi správně pracovat
Kreativní argumentace na námitky. Jak má vypadat námitkovník, jako účinná pomůcka k argumentaci.
Kdy netlačit a kdy zatlačit aneb jak číst signály zákazníka.
Call script je mrtev, ať žije promyšlená struktura!
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.