INDIVIDUÁLNÍ MEDIÁLNÍ TRÉNINK
nebo
MEDIÁLNÍ A KRIZOVÁ KOMUNIKACE na míru
Cíl
Trénink na míru slouží k přípravě na vystoupení v médiích a je zaměřen vysoce prakticky - příprava a provedení vystoupení „na nečisto“ s odborníky v profesionálním studiu.
- připravit se na konkrétní plánované vystoupení nebo vystupování v médiích
- získat větší schopnosti a jistotu ve vystupování
- vědět, jak komunikovat s médii a před televizní kamerou
- efektivně zvládat komunikaci na veřejnosti, získat a udržet pozornost publika
- umět argumentovat a formulovat odpovědi na nepříjemné dotazy
- poznat vliv neverbální komunikace, gestikulace, oční kontakt, oblečení
Určeno
pro firemní tým nebo pro individuální trénink na míru
DOPORUČUJEME TRÉNINK V PROFESIONÁLNÍM TV STUDIU
(simulace vysílání, nácvik před kamerami a mikrofonem, profesionální tým - kameraman, zvukař, osvětlovač, PR a mediální expert s novinářskou praxí)
Přínosy pro účastníka/ky
- budou se umět připravit na vystoupení
- seznámí se s mediálními taktikami a strategiemi novinářů
- vyzkoušejí si různé typy rozhovorů s novináři, naučí se reagovat na novinářské „ataky“
- poznají, jak formulovat vhodné odpovědi pro média
- vyzkoušejí si nácvik vystoupení a rozpoznají své silné i slabé stránky komunikace
- posílí svou sebedůvěru a jistotu při vystupování před novináři a veřejností
Obsah
- Interview - základní zásady
- Příprava podkladů, osobnost řečníka, image a styl
- Práce s technikou - projev na mikrofon, snímání kamerou
- Jak překonat trému
- Zvládání nesnadných, nečekaných nebo podpásových dotazů
- Formulace odpovědí: věcně, jasně, bez rizik - vhodné a bezpečné formulace odpovědí
- Na co si dát pozor, jak reagovat na nepříjemnou otázku
- Co dělat, když se do odpovědi "zamotáte", jak odpovídat, pokud neznám odpověď
- Jaký důsledek přináší prohlášení "no comment", proč neodpovídat na otázky „mimo nahrávání“
- Krizová komunikace - jak ji zvládnout a být připraven na krizi
- Trénink vystoupení v médiích (TV nebo rozhlasové studio)
- Analýza vystoupení, určení silných a slabých stránek vystoupení, zpětná vazba
- Audio a videotrénink - opakovaná vystoupení
Trénink je možný i v anglickém jazyce.
Media Training - reportáž
Forma
0,5 denní nebo 1 - 2 denní trénink (4, 8 - 16 vyuč. hod.)
Reference
- Generální ředitel Vaillant Group CZ
- Generální ředitel Wustenrot
- Hlavní ekonom ING Bank
- Náměstek primátora Statutárního města Jablonec nad Nisou
- Předseda a člen představenstva MVV Energie CZ a.s.
- Místopředseda představenstva TERMO Děčín - MVV Energie CZ
- Poslanec PS Parlamentu ČR
- Tiskový mluvčí Severočeské doly
- Tiskový tajemník prezidentského kandidáta prof. Drahoše
- Tiskový mluvčí Ředitelství silnic a dálnic
- Tisková mluvčí politické strany SR Most-Híd
- TOP management spol. LOM PRAHA Trade a.s.
- TOP management Nutricia-Danone
- TOP management CZ.NIC
a další společnosti
Lektoři
mediální experti a PR odborníci, zkušení novináři, televizní nebo rozhlasoví moderátoři či tiskoví mluvčí
(Štěpánka Duchková, Hana Shánělová, Jozef Ftorek, Jan Kubáček, Marie Retková, Jiří Daníček a další)
Metody
Praktický trénink a videotrénink vedený odborníky z médií, opakovaný nácvik vystoupení, záznam na kameru a okamžité hodnocení s rozborem projevu, verbální i neverbální komunikace.
Každý účastník tréninku získá individuální zpětnou vazbu a doporučení dalšího rozvoje.
TRÉNINK V PROFESIONÁLNÍM TV STUDIU - simulace vysílání, nácvik interview pod tlakem, seznámení s prostředím a vystoupení před kamerami a mikrofonem - nenahraditelná zkušenost! DOPORUČUJEME.
PR a média
3 modulový trénink pro tiskové mluvčí
Místo konáni: na vyžádání
nebo
- Školící centrum agentury AHA, Na Pankráci 30, Praha 4, metro C - Vyšehrad,
- profesionální TV studio Praha
Rozhovor - řečnické dovednosti