TELEFONICKÝ PRVNÍ KONTAKT

Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru

Popis kurzu na míru TELEFONICKÝ PRVNÍ KONTAKT

Cíle

  • zdokonalit se nebo zvládnout techniku prvního kontaktu po telefonu
  • zpracovat písemnou přípravu pro telefonický rozhovor, jehož cílem je
    dohodnout si schůzku se zákazníkem
  • zdokonalit se a nebo zvládnout překonávání námitek po telefonu

 

Trénink je určen pro

prodejce, obchodní zástupce a vedoucí obchodních oddělení.

 

Obsah

Telefonování

Struktura telefonického rozhovoru

Skupinová práce

Námitky po telefonu

Skupinová práce

Audiotrénink

 

Charakteristika a forma

  • rozsah tréninku je 1 den
  • pracovní metody: krátké přednášky, moderované diskuze, práce ve skupinách, modelové situace, audiotrénink

 

Přínosy

  • tréninkem se zdokonalí schopnosti účastníků dohodnout si obchodní schůzku se zákazníkem prostřednictvím telefonu

Podrobnější informace o obsahu a metodice tréninku je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je pět a deset ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.