Cíle
Kurz je určen pro
všechny pracovníky firmy, pro které je telefon důležitým dorozumívacím prostředkem komunikace se zákazníky.
Obsah
Zákaznická orientace a telefonování
Proč si nerozumíme?
Aktivní naslouchání
Jak telefonovat
Standardní rozhovor
Příprava
Trénink
Analýza reálných hovorů
Charakteristika a forma
„Profesionální telefonický kontakt" je dvoudenní, intenzivní, interaktivní a výcvikové školení.
Pracovní metody
poznámka: pro simulaci telefonického prostředí využíváme přenosnou telefonní ústřednu, nahrávací aparaturu a telefonní přístroje s hands-free (náhlavovými) soupravami - telefonní rozhovory jsou nahrávány a následně analyzovány s odbornou zpětnou vazbou lektora
Podrobnější informace o obsahu a metodice kurzu je možné vyžádat odesláním požadavku na FBE kliknutím ZDE