KURZ - TRÉNINK NA ZAKÁZKU, ŠITÝ NA MÍRU VAŠIM POTŘEBÁM
Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě a domluvit osobní setkání je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistentka. Cold calling neboli volání naslepo však patří k nejméně oblíbeným činnostem mezi obchodníky a podporou obchodu.
Vydatný trénink zaměřený na první kontakt s klientem, zaujetí napoprvé, jak hovořit s potenciálním zákazníkem, struktura hovoru, sjednání schůzky
- Jak se vypořádat se strachem z odmítnutí, zachovat vnitřní klid, překonat dílčí neúspěch a nenechat se jím odradit?
- Jak si zajistit více obchodních schůzek?
- Jak zaujmout klienta, aby mě poslouchal?
- Jak mám působit, abych nebyl/a vnímaný/á jako další otravný telefonát?
URČENO
pracovníkům call center, obchodníkům, podpoře obchodu, podnikatelům, kteří sami oslovují potenciální klienty
PŘÍNOS
- odstranění zábran telefonovat neznámým potenciálním klientům
- zvýšení jistoty v telefonickém sjednávání schůzek
- získání tipů a rad, jak efektivně zvyšovat počet schůzek a obchodů
OBSAH
- Vyhledávání kontaktů
- Pravidla akvizičních telefonátů
- Struktura telefonátu
- Vkládání drobných informací, které usměrňují uvažování partnera
- Získávání informací od klientů v omezeném čase
- Citlivé vedení klienta bez myšlenkových skoků
- Volba vhodných slov a jejich dopady na další průběh hovoru
- Jak pracovat s hlasem a zaujmout klienta
- "Čtení" zákazníků na základě jejich slov a vět
- Efektivní využívání otázek
- Zpracování námitek klientů
- Domluvení schůzky - proces, struktura
- Tipy na organizaci práce, stres, nepříjemné situace, obtížní klienti
Potřebujete zvládnout i další dovednosti?
Profesionální telefonická komunikace ve firemní praxi ►
Telemarketing - nabídky a prodej po telefonu ►
AKADEMIE TELEFONOVÁNÍ - komplexní 3 modulový trénink telefonické komunikace
METODY
Interaktivní trénink řešení konkrétních klíčových modelových situací, nácvik jednotlivých postupů, strategií a techniky akvizičních telefonátů, analýza řešení modelových situací, audio nahrávky a poskytnutí zpětné vazby. Případové studie z praxe - ne teorie, ale nácvik konkrétního chování, které vede k nabídce produktu, k domluvení schůzky a uzavření objednávky.
Poměr praxe a teorie: 80:20
LEKTORKA
- lektorka telefonické a obchodní komunikace s praxí operátorky a surpervizorky v call centru, řídí vlastní call centrum, specializuje se na telemarketing, tvorbu call skriptů, mystery calling a cold calling.
Rozhovor s lektorem o call centrech a zvýšení efektivity telefonické komunikace
5 tipů, jak obvolávat studené kontakty