Efektivní telefonická komunikace v obchodě je důležitou součástí prodeje a marketingu a konkurenční výhodou. Jak zaujmout klienta po telefonu, aby mě poslouchal? Jak si zajistit více obchodních schůzek a úspěšných obchodů?
Obchodní a nabídkové telefonáty patří k nejméně oblíbeným činnostem mezi obchodníky a podporou obchodu.
Obchodní aktivity však tvoří základ životaschopnosti firmy.Pokud náš prodej skomírá ve stereotypu a rutině, je cílem oživit, povzbudit a zefektivnit obchodní aktivity.
Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě, domluvit osobní setkání, podpořit nebo zrealizovat prodej je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistentka.
- Jak se vypořádat se strachem z odmítnutí, zachovat vnitřní klid, překonat dílčí neúspěch a nenechat se jím odradit?
- Jak mám působit, abych nebyl/a vnímaný/á jako další otravný telefonát?
- Jak zaujmout klienta, aby mě poslouchal?
- Jak si zajistit více obchodních schůzek?
- Jak posílit dovednosti prodeje po telefonu?
URČENO
obchodníkům, podpoře obchodu, podnikatelům, operátorům, pracovníkům call center
ÚVOD
Co vlastně zákazníci chtějí?
- Proč se lidé brání prodeji / nákupu?
- Jak neprodávat jen cenou, slevami a benefity?
- Jak funguje lidská motivace a proč je cena až na druhém místě?
- Víme, co vlastně nabízíme a jsme při prodeji přesvědčiví?
- Jak zvládat námitky?
- Umíme přesvědčivě argumentovat?
- Jak správně oslovit (nového) zákazníka po telefonu?
CÍL
- získat nové nápady k navýšení prodeje
- umění volby efektivní obchodní strategie
- prohloubit dovednost budovat dlouhodobý vztah s klientem
PŘÍNOS
- rozvoj komunikačních a obchodních dovedností
- zvýšení efektivity a úspěšnosti telefonických hovorů
- získání nových nápadů k navýšení prodeje
- odstranění zábran telefonovat nejen neznámým potenciálním klientům
OBSAH
Struktura prodejního rozhovoru, zjišťování potřeb, prodej, rozdíl mezi prodejcem a konzultantem, trénink
Jak smysluplně prezentovat naše služby / produkty?
- aktivní naslouchání a efektivní využívání otázek
- zjišťování potřeb zákazníka a prodej užitku
- proč nespoléhat na zasílání ceníků, dokumentace a specifikací?
- jak vylepšit prezentaci našich služeb?
- "čtení" zákazníků na základě jejich slov a vět
- prodávají především vztahy - v čem je osobní kontakt a vztah nenahraditelný?
- jak budovat a udržovat dobré vztahy a jak oživit vztah po krizi či problému?
Jak má vypadat profesionální obchodní telefonický hovor?
- doporučené slovní obraty, „které vzbudí zájem"
- prodej užitku z nabízeného řešení - prezentace
- návrh vhodného řešení
- argumentace ve prospěch posílení zákazníkova rozhodnutí
- modelové situace - rozbor telefonních hovorů
Jak dovedně ustát námitky?
- které námitky slýcháváme nejčastěji a jejich zpracování
- na jaké argumenty lidé slyší
- proč jsou lidé alergičtí na „ano, ale" odpovědi
Můžete získat i další dovednosti:
Profesionální telefonická komunikace ve firemní praxi
Cold calling - telefonické sjednávání schůzek
AKADEMIE TELEFONOVÁNÍ
METODY
Interaktivní trénink řešení konkrétních klíčových modelových situací, nácvik jednotlivých postupů, strategií a techniky náročného prodeje, analýza řešení modelových situací, audio nahrávky a poskytnutí zpětné vazby. Případové studie z praxe - ne teorie o prodeji, ale nácvik konkrétního chování, které vede nabídce produktu, k domluvení schůzky a uzavření objednávky.
Poměr praxe a teorie: 80:20
LEKTORKA
- lektorka telefonické a obchodní komunikace s praxí operátorky a surpervizorky v call centru, řídí vlastní call centrum, specializuje se na telemarketing, tvorbu call skriptů, mystery calling a cold calling.
Reference absolventů kurzů►
Rozhovor s lektorem o call centrech a zvýšení efektivity telefonické komunikace►
Jak fungujeme a jaká řešení přinášíme....
5 tipů pro prodej po telefonu ►