Cílem kurzu je uvést účastníky do problematiky jak podnikat s využitím sítě internet, popř. dalších informačních a komunikačních technologií. Jedná se především o možnosti založení elektronického obchodu nebo internetové prezentace, legislativní prostředí a využití nástrojů internetového marketingu.
Současně budou účastníkům zprostředkovány informace k problematice sociálních sítí a jejich využití v rámci (nejen elektronického) podnikání a dále v rámci modulu dojde k probrání základních informací z hlediska elektronické bezpečnosti s ohledem na legislativu i citlivost interních informací.
Možnosti podnikání na internetu – obchodní příležitosti v ČR a ve světě. Principy úspěchu, prodejnost produktů. Koncepce internetových obchodů - základní charakteristika, nejčastější chyby při zakládání internetového obchodu či provozu internetové prezentace. Specifikace obchodního plánu a cílů ve vazbě na online marketing, formulace strategie pro podnikání na internetu.
Grafika pro web – logo, úprava fotografií, zdroje a možnosti využití fotografií. Internetový marketing. Zásadní chyby při podnikání na internetu. Základní bezpečnost v elektronické komunikaci. Sociální sítě a jejich využití pro podnikání
Tvorba a správa vlastního e-shopu či prezentace, využití opensource nástrojů. Využití dalších systémů pro online marketing.
8 hodin
dle aktuálních termínů
Ing. Jiří Kubica