Cílem kurzu je ukázat posluchačům ucelený pohled na veškeré oblasti související s přípravou marketingových a komunikačních strategií, vymezit základní pojmy marketingové komunikace a rozpoznat jejich implementaci na mezinárodních trzích v rámci jejich specifik, základy mediálního plánování a seznámit účastníky se současnými trendy v marketingových komunikacích.
Teorie marketingových komunikací, historický exkurz a souvislosti. Dělení a specifikace marketingových komunikací a jejich synergický efekt v 21. pro potřeby trhu českého a EU
Marketingový mix, trh a jeho analýza, metody analýzy marketingového prostředí, sběr dostupných dat a jejich hodnocení
Strategický marketingový proces: plánování, řízení, realizace, kontrola a hodnocení (STEP, SWOT, PORTER v konkrétních případech firmy), novodobé trendy a vnímání marketingových komunikací
16 hodin
2 × 8 vyučovacích hodin nebo
4 x 4 vyučovací hodiny
Prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.
Ing. Mgr. Petra Jandourková