Pro koho je trénink určen?
Program je určen zaměstnancům, jejichž pracovní náplň zahrnuje návštěvy u zákazníků a vyřizování jednoduchých i problematických záležitostí. Může se jednat například o odečty měřičů, urgence a ověřování plateb, odpojování energií, opravy zařízení v soukromých prostorách a mnoho dalších situací, kdy narušujeme soukromí a nemůžeme vždy očekávat vstřícný postoj.
Co budou účastníci umět dělat po tréninku jinak a lépe?
Po absolvování tohoto programu budou účastníci seznámeni všemi technikami, které mohou vést k bezproblémové komunikaci a úspěšnému vyjednávání nebo řešení problémových situací a budou schopni plnit svěřené úkoly při zachování klidu a spokojenosti klienta. Zároveň si budou vědět rady i v případě jeho neoprávněné i oprávněné nespokojenosti či agresivity.
Hlavní výstupy
Detaily o programu viz. www.profitraining.cz
.