Terénní pracovník přicházející do styku s problematickými zákazníky (zaměstnanci vodárny, plynárny, poskytovatelé elektrické energie ...) - speciální rozvojový a tréninkový program

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru Technické kurzy Ostatní kurzy
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    348471

Popis kurzu na míru Terénní pracovník přicházející do styku s problematickými zákazníky (zaměstnanci vodárny, plynárny, poskytovatelé elektrické energie ...) - speciální rozvojový a tréninkový program

Pro koho je trénink určen?

Program je určen zaměstnancům, jejichž pracovní náplň zahrnuje návštěvy u zákazníků a vyřizování jednoduchých i problematických záležitostí. Může se jednat například o odečty měřičů, urgence a ověřování plateb, odpojování energií, opravy zařízení v soukromých prostorách a mnoho dalších situací, kdy narušujeme soukromí a nemůžeme vždy očekávat vstřícný postoj.
 



Co budou účastníci umět dělat po tréninku jinak a lépe?

Po absolvování tohoto programu budou účastníci seznámeni všemi technikami, které mohou vést k bezproblémové komunikaci a úspěšnému vyjednávání nebo řešení problémových situací a budou schopni plnit svěřené úkoly při zachování klidu a spokojenosti klienta. Zároveň si budou vědět rady i v případě jeho neoprávněné i oprávněné nespokojenosti či agresivity.



Hlavní výstupy

  • schopnost udržování a rozvoje dobrých vztahů i s problematickými zákazníky
  • umění identifikovat a předcházet konfliktům
  • když už konflikt nastane, tak ho umět řešit ke spokojenosti zákazníka při dosažení vytyčených cílů
  • minimalizace stížností na terénní pracovníky

Detaily o programu viz. www.profitraining.cz

.