Určení programu:
Tento rozvojový program je určen všem lidem, kteří se mohou ve svém zaměstnání nebo soukromém životě dostat do situace, kdy budou potřebovat jasně a srozumitelně promluvit a/nebo poutavě představit jakýkoliv produkt ( zboží, službu, myšlenku … ) jednotlivcům či skupině posluchačů.
Vhodné pro:
reprezentanty společnosti
manažery, kteří musí nebo chtějí profesionálně mluvit a vystupovat na veřejnosti nebo před větším počtem lidí (porady, výroční zasedání, profesionální vyjednávání …)
odborníky, kteří jsou občas nuceni sdělit své myšlenky a potřeby laikům z řad kolegů i zákazníků
obchodní zástupce
politiky
tiskové mluvčí
všechny ostatní, kteří chtějí zdokonalit svůj projev a vystupování
Program semináře:
představení zjištění současných znalostí a schopností účastníků
interaktivní přednášky a semináře z oblasti teorie rétoriky
videotrénink - vytváření, předvádění a hodnocení prezentací/modelových situací
drobné jazykové projevy zaměřené na procvičení jednotlivých řečnických dovedností
komplexní jazykové projevy
průběžné vyhodnocování pozitivních a negativních prvků a jevů
návrh na zlepšení úpravu prezentace a komunikace
Program zahrnuje:
technika výslovnosti
modulace a frázování
řečník a jeho osobnost
zaujetí posluchače
zjednání a udržení pozornosti
proxemika a udržování kontaktu s posluchači
kamera a mikrofon
neverbální komunikace
gestikulace
tréma
příprava před prezentací/vystoupením
technická příprava
příprava textu
úprava přednášejícího
Reference tohoto programu (opakované semináře, pokračovací nadstavby)
Oracle Czech Republic
Hewlet Packard ČR
Ogilvy One / BBK
Tesco ČR a SR
LOXIA a.s.
Český Mobil a.s.
Telekomunikace, provozovatel sítě mobilních telefonů
Diageo
Allen & Overy
CMS Cameron McKenna
GlaxoSmithKline Pharmaceuticals
Autocont
UPC Czech republic
Československá obchodní banka
Clifford Chance
Pražská energetika, a.s.
Sazka, a.s.
Masterfoods a.s.
mnoho dalších ....
Detaily o programu viz. www.profitraining.cz
.