Pracujete v reklamě nebo v marketingu?
Zajímají vás současné trendy, psychologie přesvědčování a vnímání značky, digitální transformace, myšlení a komunikace v 21. století?
V inspirativním workshopu se s vámi o své zkušenosti podělí skuteční experti z oboru reklamy a marketingu.
OSOBNOSTI
Vyberte si program
Martin Charvát, Josef Havelka, Petr Václavek.....
TÉMATA
„ZNAČKA“ V 21. STOLETÍ
- jak se dělá značka
- jak se chová značka
- jak vnímat značku
- digitální transformace versus psychologie a přesvědčování
"MYŠLENÍ A KOMUNIKACE V 21. STOLETÍ"
- Spotřebitel 2.0.
- Tribal marketing
- Off-line / On-line / On-live
- Přemýšlet jinak, překročit zaběhané mechanismy
- Brand experience - marketing
- Potenciál nových forem komunikací
"KREATIVNÍ A KOMERČNÍ KOMUNIKACE V REKLAMĚ"
"Kreativita je schopnost člověka vyřešit i takový problém, se kterým se ještě nesetkal.
V reklamě je tato schopnost nezbytná - řešíme totiž zadavatelův komunikační problém"
URČENO
Workshopy jsou určeny pro pracovníky reklamních a marketingových agentur, grafiky, kreativce, DTP operátory, produkční a další z oboru.
PROGRAMY
pro zájemce - firemní školení, zakázkové školení, otevřený kurz na vyžádání v případě dostatečného počtu zájemců
TERMÍNY A MÍSTO KONÁNÍ
dle dohody