Jste personalista, manažer, vedoucí pracovník, nebo dokonce řídíte celou firmu a rádi byste "vybudovali" týmovou či firemní kulturu, ve které se budou zaměstnanci cítit spokojeně a dosahovat stanovených výsledků?
Máte dobře “našlápnuto”, firma roste, trh se stále mění a vy potřebujete jistotu správného směru? Každá změna je zásahem do firemní kultury a její špatné načasování může mít katastrofální následky, které nepocítíte okamžitě.
Co tedy udělat, jako první? Budovat a udržovat zdravou firemní kulturu.
Smysl:
Seminář seznamuje účastníky s nástroji pro budování zdravé firemní kultury v kontextu řízení změn.
Cílová skupina:
personalisté, manažeři, vedoucí pracovníci, ředitelé a majitelé firem.
CÍL
- Obraz současného firemního vzdělávání a jeho praktické dopady na rozvoj
- Jakou cestou se vydat aneb systémové propojení vzdělávání a firemního rozvoje
- Kde začít vytvářet fungující firemní kulturu a jak efektivně rozvíjet zaměstnance
- Synergogika, jako metoda pro zavádění změn, firemní rozvoj a vzdělávání dospělých
- Jak zajistíme udržitelnost špičkových výsledků a lidský přístup na řídících pozicích
- Vliv vize na firemní kulturu
OBSAH
- Seznámení účastníků se současným přístupem vzdělávání zaměstnanců odhaluje hranice jeho možností.
Na modelu teorie osobnosti člověka jsou účastníkům představeny hlavní oblasti, ve kterých je třeba působit v rámci změnových projektů. - Představení struktury rozvoje firem a organizací vysvětluje systematický přístup k základům budování “zdravé" firemní kultury.
- Synergogika, jako moderní metoda firemního rozvoje, její výhody a oblasti využití.
- Firma jako systém aneb jak udržet to, co jsme si vybudovali.
- Skrytá síla vize a její vliv na firemní kulturu.
Firemní kultura je důležitá podmínka pro nastartování dlouhodobých změn ve společnostech, které směřují k vyšší výkonnosti.
Její vývoj můžeme ovlivňovat takovým směrem, aby se všichni zaměstnanci v práci cítili příjemně a aby se tento pocit přenášel i na zákazníky a partnery.
Hlavní projevy firemní kultury lze sledovat ve čtyřech oblastech:
►pracovní chování
výkonnost, rychlost, kvalita práce
►vztah k vnějšímu prostředí
spokojenost zákazníků, vztah ke klientům, dodavatelům, veřejnosti, společenská odpovědnost
►vztahy mezi zaměstnanci, nadřízenými a podřízenými
týmová práce – spolupráce, synergie, otevřenost, důvěra
►vztah zaměstnanců k organizaci
loajalita, iniciativa, zájem o firmu, ochota přijímat změny
METODY
1 denní seminář, 8 vyuč. hod.
Komentovaný výklad a moderovaná diskuse, výměna a sdílení zkušeností s manažery jiných firem a odvětví.
LEKTOR
Ing. Martin Roedl - lektor a konzultant manažerských dovedností a změnových projektů, certifikovaný facilitátor Synergogy Group s praxí s vedením mezinárodních projektů v ČR i zahraničí a znalostmi z oblasti změnového managementu a zvyšování výkonnosti jednotlivců i projektových týmů.