Pracujete jako personalista a náborář a ve velkém množství kandidátů hledáte toho nejlepšího pro Vaši společnosti či pro Vašeho klienta? Přijímací pohovor a osobní setkání je jistě nejlepší formou, jak uchazeče poznat, jak ale správně pohovor vést a jaké klást otázky? Chcete-li o kandidátovi získat hodnotné informace, je třeba mít připravené vhodné dotazy, které rozklíčují jeho kvality a konkrétní kompetence.
Poradíme Vám, jak se ptát a jak systematicky postupovat, abyste byli schopni vybrat toho nejvhodnějšího zaměstnance.
Kurz je určen pro: personalisty a náboráře v interním personálním oddělení, konzultanty personální agentury, HR manažery a ostatní manažery, kteří se účastní výběrových řízení.
Jaké dovednosti na kurzu získáte:
- Jak se připravit na pohovor.
- Jak systematicky postupovat při přípravě a pak při samotném pohovoru.
- Na co se při pohovoru zaměřit a co naopak vynechat.
- Jak správně klást otázky, abychom zjistili potřebné informace.
- Jak s kandidáty komunikovat
- Praktické dovednosti a zkušenosti jak od školitele, tak od ostatních účastníků kurzu.
Obsah kurzu:
1. část je věnována Vaší přípravě na pohovor, uvědomění si podstatných skutečností, a jak si ujasnit koho vlastně hledáte.
2. část je zaměřena na teorii vedení pohovoru, která je prokládána praktickou částí, kdy si sami již zkoušíte získané informace praktikovat na příkladech z Vaší praxe.
3. část je již čistě praktická, kdy vedete simulovaný pohovor – zde získáváte zpětnou vazbu jak od školitele, tak od ostatních uchazečů kurzu.
V každé části je prostor pro diskusi, „burzu nápadů“ a předávání si vzájemných zkušeností jak se školitelem, tak s ostatními náboráři.
Celý kurz je vedený profesionálním školitelem, který má vlastní dlouholeté zkušenosti jako náborář jak v interním personálním oddělení, tak v personální agentuře.
Kurz probíhá po celý den 9:00-16:00 (čas je možno upravit dle potřeb skupiny)
Budu se na Vás těšit
Mgr. Monika Hauptvogel