Obchodní dovednosti

Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru

Popis kurzu na míru Obchodní dovednosti

Hlavní myšlenka

Úspěšnost  prodeje stojí na  efektivním předávání „správných“ informací, „správným“ lidem, ve „správný“ čas. Potřebujeme  dostat k zákazníkovi naše produkty, nabídky, informace.  Dnes už není umění vyrobit, dnes je umění prodat. A obchodní jednání není snůškou šťastných náhod, ale proces, který má svá pravidla.

V kurzu postupně objasníme jaké zákonitosti, způsoby a možnosti dělají obchodní jednání efektivní. Obchod totiž nedělají firmy, obchod dělají lidé.  A komunikační schopnost prodejce je klíčová, s ní stojí nebo padá úspěšnost  prodeje.

Cíle

Sebepoznání:

  • seznámit se důležitými zákonitostmi mysli, naučit se je využívat
  • umět rozpoznat, kdy lidé hrají hry, kdy si nasazují osobní a profesní masky
  • ujasnit si, které vlastnosti jsou nejdůležitější pro kultivaci vztahů
  • nalézt  genetické predispozice silných stránek u každého účastníka a aplikovat je na získané znalosti a dovednosti
  • poznat možnosti jednotlivých komunikačních  kanálů a naučit se je využívat

Komunikace:

  • odvodit důležitost prvního dojmu, naučit se pozitivně zapůsobit, naučit se zvrátit negativní  první dojem
  • objasnit rozdíly v komunikaci mezi muži a ženami
  • zmapovat procesy naslouchání a pochopení a naučit se je využívat
  • pochopit důležitost zpětné vazby, naučit se získávat ji od zákazníků a efektivně s ní pracovat
  • naučit se jak a čím se můžeme „naladit na klienta“
  • pochopit důležitost kladení otázek a naučit se správně je pokládat
  • pojmenovat nejčastější chyby při jednání  a naučit se jim předcházet
  • naučit se rozpoznávat a vyhodnocovat řeč těla a neverbálních signálů
  • naučit se zvládat stres a nervozitu
  • poznat zákonitosti stavby dialogu
  • naučit se, jak zjistit opravdové  potřeby klienta
  • naučit se identifikovat signály o tom, že klient nemluví pravdu

Příprava a vedení obchodního jednání

  • pochopit, že námitka znamená zájem
  • naučit se přemýšlet ve vyšších kontextech - prodávat nejen své produkty, ale i celé produktové spektrum a celou firmu
  • umět snížit váhu nepříjemných argumentů a námitek druhé strany
  • dovědět se, jak postupovat k cíli, čelíme-li neshodám
  • umět odkrýt speciální postupy přesvědčování na hranici etiky a využít jich
  • naučit se zjišťovat skutečné zájmy klienta a umět adekvátně reagovat na jeho chování
  • naučit se rozeznávat jednotlivé typy klientů, jejich projevy, potřeby a získat návody, jak s nimi pracovat
  • naučit se, jak a čím  při jednání zaujmout, jak získat a udržet pozornost, co prohlubuje a naopak, co likviduje  důvěru
  • naučit se zjišťovat skutečné zájmy klienta a umět adekvátně reagovat na jeho chování
  • poznat, jaké činnosti způsobují dlouhodobou úspěšnost při prodeji
  • pochopit principy motivace poptávky a principy nákupního rozhodování
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je devět a deset ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.