Cíle kurzu
• Naučíte se, jak efektivně aplikovat různé prodejní techniky v různých kulturách
• Pochopíte, jak úspěšně uzavřít obchod s ohledem na kulturní specifika (koncept tváře, emoce, důraz na data)
• Zjistíte, jak se liší dohodnutí obchodu v Česku a v kulturách s jiným vnímáním hodnot
• Povíme si, jak budovat důvěru u Vašeho obchodního partnera
• Řekneme si jak kultura podmiňuje chování v práci a co je možné očekávat od zaměstnanců a obchodních partnerů z odlišných kultur
• Pochopíte, jak v jednotlivých typech kultur vaši obchodní partneři vnímají
1) termíny (čas)
2) roli šéfa
3) význam týmové práce
4) motivaci
Program kurzu
• Co je kultura a jak podmiňuje chování člověka v obchodních vztazích
• Čas (a termíny) napříč kulturami
• Nadřízenost a podřízenost napříč kulturami
• Týmovost a individualita napříč kulturami
• Motivace napříč kulturami
• Srovnání chování pracovníků z vybraných kultur
• Mezikulturní prodej