80% zákazníků, kteří přešli ke konkurenci, říkají, že byli s předchozím produktem spokojeni.
Spokojenost zákazníka je důležitým parametrem, stejně jako kvalita toho co nabízíte,
k vítězství ale nestačí. To co zajistí úspěch na dnešních přesycených komoditizovaných trzích,
je vaše jedinečnost v očích zákazníka. Tou jedinečností může být „zážitek“, který zákazník
v souvislosti s „vámi“, s použitím nebo spotřebou vašich produktů či služeb, zažije. „Zážitek“, který je jen jeho, v jeho hlavě a je proto unikátní a nezaměnitelný.
Workshop „Zákaznická zkušenost“ je postaven na zážitku. Je veden formou systemického přístupu, který vtáhne všechny účastníky do děje a pomůže tak k vytvoření vlastního přístupu k práci se „zákaznickou zkušeností“. Budeme pracovat ve skupině, kde se bude každý po celou dobu aktivně podílet na vymýšlení a vytváření své osobní metodiky. Díky tomu budete výstup opravdu váš, zažitý, budete vědět jak o „zákaznické zkušenosti“ přemýšlet a jak si metodiku upravit, tak aby vám fungovala.