MISTR MANAŽER PRVNÍ LINIE I – OSOBNOST MISTRA
CÍLOVÁ SKUPINA
mistři, předáci, liniový management, kádrové rezervy
Mistr je výkonným manažerem v první linii. Jsou na něj kladeny velké nároky a požadavky v širokém spektru činností a dovedností, které jsou nezbytné pro efektivní chod každé moderní společnosti. Musí být odborníkem nejen ve svém oboru, ale měl by také ovládnout umění jednání s lidmi, tj. vyznat se v sobě, vyznat se v jiných a odhadnout situaci.
CÍL
- seznámit mistry se základy manažerské práce
- nalezení svých silných stránek v řízení lidí
- rozvoj manažerských kompetencí v oblasti vedení lidí
- zvládnutí zadávání a hodnocení úkolů
- praktické využití delegování při plnění firemních cílů
- zvýšení sebevědomí, při řešení konfliktních situací
- nalezení vnitřní motivace
- pomoci odhalit možné příčiny neefektivních způsobů řešení.
OBSAH
_________________________________________________________________
MISTR MANAŽER PRVNÍ LINIE II – MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE
CÍLOVÁ SKUPINA
mistři, teamleadeři, předáci, liniový management, kádrové rezervy
Výkon funkce mistra či „teamleadera“ má ve výrobních firmách rozhodující význam. K tomu, aby mohl správně a efektivně plnit očekávanou roli „mlýnského kamene“ mezi vedením a podřízenými spolupracovníky, potřebuje být mistr vybaven mimo jiné i klíčovými komunikačními dovednostmi. V zájmu firmy, podřízených i samotného mistra je, aby uměl efektivně zvolit a využít správné komunikační nástroje.
CÍL
- zefektivnění firemní komunikace. Většina potíží při vedení podřízených má příčinu v nezvládnuté manažerské komunikaci. Využití přirozených komunikačních kompetencí
- zlepšení individuální prezentace problému a jeho řešení
- asertivní zvládaní obtížných situací v komunikaci s podřízenými. Manažerské rozhovory, volba typu, stylu a jeho zvládnutí.
OBSAH
Interaktivní řešení modelových situací a vhodných scénářů. Jejich následný rozbor, přenos do praxe
_____________________________________________________________________________________________________
MISTR MANAŽER PRVNÍ LINIE III – TÝMOVÁ SPOLUPRÁCE
CÍLOVÁ SKUPINA
mistři, teamleadeři, předáci, liniový management, kádrové rezervy
Člověk k životu potřebuje druhé lidi, proto by měl být schopný s nimi spolupracovat takovým způsobem, který bude naplňovat jeho i jejich zájmy. V případě mistra vstupují do hry i zájmy firmy. Týmová spolupráce se prosazuje především pro složitější úkoly, které vyžadují kreativitu a různé pohledy na problém. Úkoly, které jsou spíše rutinní a nevyžadují příliš inovace, je lepší ponechávat jednotlivcům, budou tak vyřešeny rychleji. Vedoucí se proto vždy musí umět rozhodnout, kdy bude výhodnější pracovat týmově a kdy samostatně.
CÍL
- zefektivnění týmové spolupráce. Uvědomění si významu týmu pro splnění firemních cílů
- pojmenovat prvky firemní kultury a jejich vazbu na harmonizaci cílů jedince s cíly firmy
- aplikovat teorie motivace týmu v každodenní praxi
OBSAH
Interaktivní řešení modelových situací a vhodných scénářů. Jejich následný rozbor, přenos do praxe
Informace - pořadatel:
AHA PR Agency, s.r.o.
Na Pankráci 30, 140 00 Praha 4
tel. 241 442 070
aha@agentura-aha.cz
www.agentura-aha.cz