Dlouhodobý rozvojový program, jehož cílem je definovat optimální firemní kulturu odpovídající podmínkám a cílům firmy a nastartovat a realizovat příslušné změnové procesy. Vychází z firemní vize a strategie a z aktuálního tržního prostředí. Reflektuje specifické pomínky firmy. Jedná se o firemní program zasahující do celé struktury firmy.
Naše rozvojové programy představují ucelený soubor nástrojů pro rozvoj firemní kultury s cílem zvyšovat efektivitu a výkonnost a zároveň být atraktívním zaměstnavatelem.
Obsah
Analýza tržního prostředí a strategie firmy
Mapování stávající firemní kultury z hlediska typu, homogenity a stability
Konsenzus na cílové firemní kultuře a jejích projevech
Definici a upevnění firemních hodnot
Identifikace rozvojových oblastí
Změnové projekty
Komunikační strategii a akční plán
Co Vám to přinese?
Efektivnější firemní procesy
Angažovanější a motivovanější zaměstnance
Lepší vztahy se zákazníky a dodavateli
Vyšší atraktivitu jakožto zaměstnavatele
Dlouhodobou prosperitu
Komu je program určen?
Firmám, jejichž vedení si uvědomuje důležitost lidského faktoru
Těm, kdo plánují zásadní změny a rozvoj