Úspěšná obchodní prezentace je jako strom: má dlouhé kořeny. Jak krásná a poutavá bude koruna záleží na výživě. Revoluční trénink pohlíží na nabídku ve světle: 1. Úspěšného zjištění potřeb klienta, 2. Přetavení kupních signálů a znalosti typu klienta do formy „padnoucí“ nabídky a 3. Komorní prezentace nabídky, jako „třešničky na dortu“.
5 hlavních věcí, které se účastníci naučí:
Metodika:
Metodika představuje kombinaci intenzivního videotréninku s důkladnou analýzou interakce s klientem ze strany obchodníka a signálů připravenosti ke koupi ze strany klienta. V průběhu tréninku obchodníci absolvují návazné schůzky s modelovým klientem a v rámci přípravy se tak přímo na místě učí integrovat zjištěné potřeby a klientovy zájmy do každého dalšího kroku v kontaktním cyklu se zákazníkem.