Povolání obchodníka je náročné a neexistují žádné zaručené postupy, které zajistí prodej. Kouzlo je v tom najít způsob jednání, které šetří vaši energii a zároveň vede k prodeji – přímou komunikací a odvážným vyjasňováním potřeb a očekávání klientů.
5 hlavních věcí, které se účastníci naučí:
Metodika:
Základem, na kterém je trénink postavený, je společná analýza kontaktního cyklu s klientem a identifikace takových momentů, ve kterých dochází k největším ztrátám energie obchodníka a zároveň neuskutečnění prodeje například nevyjasněním vzájemných očekávání s klientem. Na kritické momenty (typicky při domlouvání schůzky anebo snaze dotáhnout obchod do konce formou závazné dohody) se potom zaměříme v tréninku přímého kontaktu s klientem, najdeme cesty, jak je úspěšně zvládat a společně vytvoříme databázi nástrojů a možných řešení různých náročných situací.