Cílem tréninku je uvědomit si, co vše zahrnuje kvalitní služba zákazníkovi a osvojit si techniky a postoje úspěšné profesionální komunikace. Trénink posiluje postoje a dovednosti účastníků a prohlubuje jejich prozákaznickou orientaci.
5 hlavních věcí, které se účastníci naučí:
Aktivně aplikovat principy profesionální komunikace (orientace na řešení, orientace na budování vztahu, autenticita a důvěryhodnost) v jakémkoli rozhovoru.
Používat techniky vedení rozhovoru směrem k dohodě, jak v osobním tak v telefonickém rozhovoru.
Využívat komunikační typologii zákazníků.
Mapovat přání a potřeby zákazníka, formulovat na nabídky na míru.
Zvládat námitky, předcházet nedorozuměním vhodnou volnou slov, budovat vztah zákazníka ke značce a produktu.
Metodika:
Každý z účastníků si vyzkouší řadu zážitkových aktivit, modelové situace s využitím videotréninku s následnou zpětnou vazbou. Zapojí se do diskuzí a řešení případových studií a odejde s interpretovaným krátkým dotazníkem k určení osobního komunikačního typu a s vlastním rozvojovým plánem.