Cíl kurzu:
Získat základní povědomí o důležitosti jednání a vyjednávání s klienty v každodenní praxi. Seznámit se s obecnými poznatky o jednání, vyjednávání a s jednotlivými strategiemi a taktikami vyjednávání. Dále s novými formami komunikace s klientem, výhodami i riziky této komunikace. Osvojit si komunikativní dovednosti nezbytné pro práci ve firmě, v institucích a organizacích státního a nestátního sektoru, vč. komunikace v týmu.
Rozsah kurzu
1 den (Rozsah i obsah lze upravit podle požadavků objednatele)
Obsah kurzu:
- Důležitost jednání a vyjednávání- Strategie a taktiky jednání s klientem
- Vztah s klientem v obchodním styku
- Faktory ovlivňující volbu strategie jednání
- Klasifikace taktik jednání
- Příprava na jednání s klientem a obchodní rozhovor
- Řízení vztahů se zákazníkem/klientem z krátkodobého a dlouhodobého hlediska v oblasti obchodu/práva
- - Příprava prezentace a prezentační dovednosti
- Vedení rozhovoru
- Základy etikety obchodního/právního styku
- Asertivní jednání
- Prevence a řešení konfliktů
- Etika v právu, v podnikání, ve zdravotní a sociální práci, ve státní sféře, etika v reklamě