Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Popis kurzu na míru Umění komunikace a jednání s lidmi
Dvoudenní výcvikový kurz určený jak pro pracovníky obchodních útvarů podniku, ale i pro ostatní, kteří přicházejí do osobního kontaktu se zákazníkem. Cílem kurzu je získání dobrých návyků v oblasti jednání s lidmi, jejichž využívání vede k dosažení požadovaných výsledků v jednání. Vlastní trénink posluchačů je snímán videokamerou.
Zaměření: KOMUNIKACE A ZÁSADY JEDNÁNÍ S LIDMI * sebeovládání (zvládání emocí) * zvládání zátěžových situací * posilování odolnosti vůči trémě * zásady jednání se zákazníkem * asertivní minimum
Lze sestavit kurz na přání a to i ve vámi požadovaném rozsahu. Rovněž je možné vícedenní kurz rozdělit do několika na sebe navazujících etap.