Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Zde uvádím 2 příklady, jak tento název rozpracovat do konkrétního kurzu:
a) Balance Scorecard jako efektivní systém řízení:
BSC (pojem, cíle a popis systému, přednosti a nedostatky systému, podmínky a rizika implementace systému, sladění systému se aktuálním stavem firmy zákazníka)
Firemní (marketingová) strategie (popis a trendy v prostředí, vize, cíle, priority, zdroje, procesy, lidé)
Liniové vybalancování strategických priorit do týmů a s každým zaměstnancem, napojení na systém hodnocení a odměňování
Procesní vybalancování výkonů, definování vstupů a výstupů především mezi front-officem a back-officem.
Koncepce vzdělávání jako podmínka dlouhodobé funkčnosti BSC
b) Efektivní manažer
Požadavky trhu (tržní ekonomické myšlení, požadavky na zaměstnance ve 21. století, manažerské metody a techniky)
Týmová spolupráce (manažer jako spolupracovník, firemní kultura a její formování, vnitrofiremní formální a neformální vazby, metody týmového rozhodování, synergický efekt, vymezení odpovědnosti a pravomoci, dělba činností a výkonů, proces jejich individuálního vymezení x společná odpovědnost, "měkké" faktory úspěchu)
Vedení týmu (trojúhelník vedoucího, vlastnosti dobrého manažera, rozhodovací proces, "tvrdé" faktory úspěchu - jejich dosahování a měření, motivování podřízených pomocí jednoduchého, jasného a spravedlivého systému řízení, komunikace s podřízenými)