Příčiny (fáze) vzniku služby:
- v 1. pol. 90. let něco podobného nebylo žádané, ani potřebné
- ve 2. pol. 90. let VIP manažeři vzhledem ke svému pracovnímu vytížení, začali vyžadovat individuální přístup (individuální koučování) při zavádění firemních systémů řízení + u některých z nich jsem registrovala rostoucí potřebu řešit i osobní problémy
- v létech 2000-2005 rok od roku rostl počet VIP manažerů potýkajících se s různými formami osobních problémů vyplývajících z jejich životního stylu (například: nespavost, potlačovaná agresivita a partnerské konflikty) naše schůzky ve firmě se často stočily k osobním záležitostem ovlivňujícím pracovní výkon
- od ledna 2006 nabízím novou službu: osobní a partnerské koučování VIP manažerů mimo firmu zákazníka
Cíle:
- rychle a věcně vyřešit manažerem zadaný problém
- muže včas varovat před rizikem zdravotních problémů až kolapsu (muži si rizika nepřipouštějí)
- ženy varovat před náhradními řešeními (ženy své potíže včas cítí, ale mají sklon je potlačovat pomocí astrologie, "přírodní a alternativní medicíny", psychotroniky, apod.)
Metoda:
- koučink = pomocí seriálu otázek přivést zákazníka k vlastnímu řešení
- každá "schůzka" je založena na předchozí individuální přípravě zúčastněných
Postup:
- při úvodním setkání: definujeme očekávané výstupy, dohodneme si etapy spolupráce, formu komunikace (například zasílání či předávání přípravy), doplňkové služby (relaxační masáž šíje a hlavy, uvolnění svalů a páteře na trakčním lehátku) a další podrobnosti
- je možné postupovat i dohodou od schůzky ke schůzce
- spolupráce bývá krátká a intenzívní
- po určité době (podle charakteru problému) je žádoucí zpětná vazba