Obchodní dovednosti

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    258609

Popis kurzu na míru Obchodní dovednosti

Obchodní dovednosti (2 dny)

V dnešní době je k prodeji využíváno více kanálů než dříve. Využíváme internet, call centra, inzeráty atd. Kupodivu se ukazuje, že prodej tváří v tvář neztratil nic na své důležitosti. Nejspíš proto, že nutnost prodávat je čím dál větší.

Prodáváme nejen konkrétní produkt, ale také vlastní nápady, projekty, sami sebe. Nabídka je tak velká a prodává každý! Otázkou je, jak prodávat, aby druzí koupili. A k tomu nestačí pouze prezentovat svůj produkt.

Musíme být schopni klást otázky, analyzovat je, vytvořit konkrétní řešení, vzít v úvahu kdo je náš klient - osoba, která rozhoduje a podepisuje. Pouhé tvrzení, že "naše firma, produkty, servis jsou ty nejúžasnější" už dávno nezabírá. Spíše ukazuje, že jsme mimo a odrazuje.

Program je vystavěn tak, aby zahrnoval všechny podstatné kroky obchodního jednání, které v reálné situaci často probíhají během delšího časového intervalu.

Definuje neměnné principy a v každém typu prodeje platící kroky a zásady. S podporou trenéra si tyto principy každý účastník transformuje na návody platné právě pro svoje účely a tím zároveň pro svůj byznys.

Kdykoli se vám později stane, že návod se vám nebude zdát vhodný, protože situace je naprosto nestandardní, vrátíte se zpět k principům a znova si zaktualizujete svůj vlastní návod. Budete mít mapu, která je platná vždy.

Obsah

  • Základní kroky obchodního jednání
  • Příprava na schůzku
  • Domluvení schůzky po telefonu
  • Tabulka potenciálu
  • Zaujmutí a vytvoření silné výchozí pozice
  • Budování vztahů
  • Mapování situace
  • Zjištění potřeb
  • Analýza a vytvoření řešení
  • Zpracování námitek
  • Vyjednávání
  • Využití emotivní složky
  • Uzavření obchodu
  • Získání doporučení
  • Následný servis