Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Charakteristika: Spory a konflikty velice zatěžují pracovní i obecně mezilidské vztahy. Cílem kurzu je předat účastníkům postupy, jak konfliktním situacím předcházet a jak nastalé spory s nadhledem řešit.
Určeno pro: pracovníky, kteří musí umět zvládat konflikty v komunikaci
Co se naučíte: * odhadnout jak bude v konfliktní situaci partner reagovat * rozlišovat různé typy sporů * získávat nadhled nad situací * pracovat se svými emocemi
Témata: * Typy lidí z hlediska vztahu ke konfliktům * Druhy konfliktů * Strategie jak řešit konflikty * Emoce doprovázející konfliktní situaci * Konfliktní typy lidí a strategie jednání s nimi * Jak předcházet sporům * Asertivita a její využití v konfliktních situacích * Praktická cvičení
Metody výuky: * interaktivní tréninkový přístup * nácvik řešení konkrétních situací * práce ve skupinách * případové studie