Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Charakteristika: Komunikací s ostatními lidmi trávíme velkou část svého pracovního i soukromého života. Často si uvědomujeme, že je důležité nejen to, co říkáme, ale i to, jak informace sdělujeme. Cílem kurzu je přispět k rozvoji praktických dovedností usnadňujících vzájemnou komunikaci.
Určeno pro: všechny pracovníky, kteří potřebují formulovat své názory a postoje a sdělovat je druhým, argumentovat, motivovat, vyjednávat, přesvědčovat, tj. kterým efektivní komunikace usnadňuje dosažení potřebných výsledků
Co se naučíte: * sdělit informace tak, aby jim druhá strana správně porozuměla * odhadnout partnera podle řeči jeho těla * konstruktivně řídit rozhovor * vyjádřit své pozitivní i negativní dojmy * techniky, jak reagovat s nadhledem ve vypjatých situacích
Témata: * Komunikace jako výměna informací * Mimoslovní komunikace (řeč těla) * Řízení rozhovoru * Vyjádření a přijetí ocenění a pochvaly * Sdělení a přijetí kritiky * Jak reagovat v emociálně vypjatých situacích * Praktická cvičení * Individuální konzultace
Metody výuky: * výklad a moderovaná diskuse * praktický nácvik modelových situací * řešení případových studií * diagnostické testy a individuální konzultace