Navyšování prodeje aneb jak získat ještě více

Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru

Popis kurzu na míru Navyšování prodeje aneb jak získat ještě více

Získání každého nového zákazníka stojí spoustu peněz a práce. Je to mnohem nákladnější proces než péče a starost o stávající klienty. Zaměřte proto svojí pozornost na zákazníky, které již máte a kteří mají pozitivní zkušenosti s vašimi produkty a službami. Co vše vám přinese aktivní práce se stávající databází klientů? Jak o ně dále pečovat, prohlubovat s nimi vztah a současně zvyšovat výnosnost každého klienta?

Obsah:

  • Co vše nám pomůže navýšit prodej u stávajících zákazníků?
  • Rozdíly mezi termíny cross-seling a up-seling
  • Práce s klíčovými zákazníky
  • Identifikace správných lidí a rolí
  • Jak se zorientovat ve struktuře organizace?
  • Kde můžu hledat další potenciál?
  • Jak se dostat k dalším příležitostem?
  • Praktický nácvik a modelové situace

Rozsah: 1 den

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je tři a čtyři ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.