Plánování a provádění marketingových kampaní pomocí SAS Customer Intelligence Studio 6.2

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Počítačové a IT kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    2278466

Popis kurzu na míru Plánování a provádění marketingových kampaní pomocí SAS Customer Intelligence Studio 6.2

Tento kurz je určen uživatelům, kteří chtějí používat aplikaci SAS Customer Intelligence Studio pro vytváření a realizaci marketingových kampaní a komunikací. Naučíte se vytvářet kampaně, pracovat s diagramy za účelem výběru skupiny pro oslovení a definovat komunikace v rámci kampaně. Dále uvidíte jak vytvořit a upravit časové plány kampaní a komunikací, jak změnit stav kampaně a jak realizovat kampaň a naplánovanou komunikaci. Nacvičíte, jak exportovat data do souboru nebo tabulky a jak pomocí statistické analýzy vylepšit výběr zákazníků k oslovení.


Pro účast v kurzu není nutná předchozí znalost SAS, u účastníků se předpokládá znalost práce s MS Windows a základní přehled o problematice marketingových kampaní.


Přínos pro účastníka

Po absolvování kurzu by účastník měl být schopen:

  • ovládat všechny součásti aplikace SAS Customer Intelligence Studio
  • definovat cílové skupiny a podskupiny pro marketingovou kampaň
  • naplánovat a uskutečňovat kampaně
  • kontrolovat výběr pomocí reportů
  • řídit a monitorovat kampaně

Obsah kurzu


Úvod

  • SAS Marketing Automation - přehled

Vytváření a uskutečňování základních kampaní

  • zakládání kampaní
  • definování cílové skupiny
  • specifikace způsobu komunikace
  • vytvoření dopočítaných proměnných

Řízení a vyhodnocení kampaní

  • výběr komunikačního kanálu
  • přiřazení nabídky
  • časové plánování a uskutečňování kampaní
  • monitoring ohlasů

Defininování a porovnání skupin

  • vytváření podskupin pomocí Split Node
  • testování alternativních nabídek
  • preference

Práce s tématy (subjects)

  • úvod do témat
  • vztah data-téma

Reporty a vlastní úlohy

  • tvorba dokumentů
  • tvorba reportů ve Visual Analytics i jinak
  • provázání reportů
  • řešení vlastních úloh