Tento kurz je určen uživatelům, kteří chtějí používat aplikaci SAS Customer Intelligence Studio pro vytváření a realizaci marketingových kampaní a komunikací. Naučíte se vytvářet kampaně, pracovat s diagramy za účelem výběru skupiny pro oslovení a definovat komunikace v rámci kampaně. Dále uvidíte jak vytvořit a upravit časové plány kampaní a komunikací, jak změnit stav kampaně a jak realizovat kampaň a naplánovanou komunikaci. Nacvičíte, jak exportovat data do souboru nebo tabulky a jak pomocí statistické analýzy vylepšit výběr zákazníků k oslovení.
Pro účast v kurzu není nutná předchozí znalost SAS, u účastníků se předpokládá znalost práce s MS Windows a základní přehled o problematice marketingových kampaní.
Po absolvování kurzu by účastník měl být schopen:
Úvod
Vytváření a uskutečňování základních kampaní
Řízení a vyhodnocení kampaní
Defininování a porovnání skupin
Práce s tématy (subjects)
Reporty a vlastní úlohy