Popis kurzu:
Prakticky více než polovina české internetové populace používá facebook nebo jiné sociální sítě. Také jste přemýšleli o tom, jako tyto skupiny uživatelů oslovit?
Facebook, Twitter, Instagram či Pinterest může kromě zábavy sloužit také k propagaci Vaší firmy. Jak přesně definovat a zasáhnout cílovou skupinu, jakých chyb se vyvarovat a jak vyhodnocovat Vaší aktivitu se dozvíte právě na našem kurzu.
Pro koho je kurz určen:
Cíle kurzu:
V rámci celodenního kurzu byste měli pochopit základní principy sociálních sítí (Facebook, Google+, Twitter, Istagram, Pinterest a Linked in), jejich založení, jak své firemní profily následně spravovat a jak je zároveň efektivně využívat jako marketingový nástroj. Vysvětlíme si také základní pojmy, které jsou se současným světem sociálních sítí spojeny, jako jsou Edge rank, Viralita, Afinita, Taggování, Chech-in, Like, Talking about a spoustu dalších. Naučíme vás, jak svůj profil efektivně spravovat, jakým chybám se vyvarovat a jak co nejvíce zvýšit návštěvnost / oblíbenost vaší stránky. Nedílnou součástí kurzu budou také praktické ukázky a diskuze, kde se budeme věnovat vašim jednotlivým dotazům.
------
V případě objednávky kurzu pro 1 firemní tým se můžeme věnovat na základě zadání i konkrétnímu tématu produktové / firemní stránky a inspiracím na úspěšné statusy, které povedou ke zvýšení virality vaší stránky.
Po kurzu jsme pro celý váš tým k dispozici pro následné e-mailové, popřípadě telefonické konzultace (počet konzultací na základě dohody).