V této kapitole se podíváme na oblast marketingového plánování. Až skončíme, budete vědět, jak správně připravit marketingový plán a nic přitom nezapomenout. Marketingový přístup k plánování můžete uplatnit nejen u dlouhodobého konceptu budování vaší značky zaměstnavatele, ale i při přípravě konkrétní náborové kampaně či společenské akce pro vaše zaměstnance.
Ať už připravujete samostatnou kampaň na nábor zaměstnanců nebo spouštíte velký projekt v oblasti Employer brandingu, dobrý marketingový plán je základem úspěchu.
Na semináři se okrem praktických příkladů také:
Seminář má neformální charakter, volte tedy pohodlný oděv (casual friday). Našim cílem je, abyste se u nás cítili dobře a odnesli si co nejvíce nových poznatků, které pak uplatníte v praxi.
Seminář je rozdělen na dopolední a odpolední blok, mezi kterými je vyhrazen čas na oběd. V rámci každého bloku pro Vás bude připraveno občerstvení formou coffee breaku. Na oběd se přesuneme do vybrané restaurace v okolí.
Cena za 1 účastníka je 4 990,- Kč + DPH. Každý další účastník ze stejné společnosti má 10% slevu.
Cena zahrnuje: školení, bohaté občerstvení (dopolední coffee break, oběd dle vlastního výběru, odpolední coffee break, nápoje), školící materiály.
V případě, že se rozhodnete využít komplexní vzdělávací kurz, který pozůstáva ze 6 ,,online,, kurzů a navazujících 6 ,,živých,, seminářů získate:
Více informací zde.
Tešíme sa na Vás!